Her skal der også holdes ved. Jeg glæder mig vildt meget til de kan selv, for det vil aflaste meget, og så kan jeg bare tage dem i hånden og gå i haven f.eks. eller sige kom, og så kommer de selvfølgelig løbende lydige som de er.
Signe rejste sig uden at holde fast, da vi var til babytræf i søndags, men det var åbenbart bare pral overfor de andre, for hun har ikke gjort det siden.
Jeg er vist også lidt utålmodig. Sebastian gik da han var 10 mdr (selvom han er dreng ) så på det her tidspunkt løb han jo nærmest rundt
Ha ha Line! Jeg tror da også, du har opdaget de ekstra fun-heds resourcer, der bare ligger og venter på os nattedyr 8D
Nova Maria tager op til 5 skridt nu uden at holde ved noget 8D Og i dag gik vi rundt i haven, hvor hun kun holdt i min ene hånd (L) Det var så hyggeligt at gå rundt der hånd i hånd (L)(L)
Hun har også lige opdaget gåvognens fortræffeligheder og er I gale, det ser kært ud, når hun sådan kommer kørende med sin mini rolator (L)
I går, da hun lige havde fundet ud af den, møflede hun rundt bag skrivebordet lige uden for mit synsfelt og så lød der et bumb. Jeg skyndte mig om at se, hvad der var sket og så lå hun på ryggen med gåvognen oven på sig med hovedet løftet for at se, hvornår jeg kom og et lille glimt i øjet. Da vi så hinanden i øjnene begyndte vi begge to at grine og hun kluklo virkelig 8D
Ej, hvor er det skønt at mærke, at hun er ved at blive bevidst nok til at dele humor med sin gamle mutti (L)(L)(L)
Knus fra Birgitte
Anmeld