Hvad sov jeres barn i på hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

luckas-mor

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

de havde en vugge tingest på hospitalet som luckas skulle ha sovet i meen han sov faktisk hos mig og måske en enkelt gange i dagtimerne i vuggen så jeg selv kunne få sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

misslea

luckas-mor skriver:

de havde en vugge tingest på hospitalet som luckas skulle ha sovet i meen han sov faktisk hos mig og måske en enkelt gange i dagtimerne i vuggen så jeg selv kunne få sovet

Heheh... ja det kan jeg forstå, at de fleste har gjort, og det er da også bare mega hyggeligt

Såååee.... mon ikke også, at vores lille frøken kommer til at putte med os...??!!  Det tror jeg....

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

hva?? det var sgu da underligt!! jeg havde valgt et andet sygehus så, han var uundværlig!!

det er fordi jeg skulle være på barselsafsnittet jo... og der var ikke plads på patienthotellet...  men ja, det var røv træls... han kom selvfølgelig hver dag og var der lang tid... men alligevel... ikke helt det samme

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Vi skal betale for, at han kan sove på patienthotellet... men mener, at det er 150 kr, så det er da til at overkomme...!! Vi betaler GERNE for, at han kan være der.... det ville jo være skrækkeligt for ham, hvis han skulle tage hjem...!!

Hvor øv, I ikke havde den mulighed....

ja præcis, de penge lægger man gerne...

Anmeld

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

ja præcis, de penge lægger man gerne...

Ja - vi forhørte os nemlig, om mulighederne for, at min man kan overnatte!! På barselafsnittet vil han have mulighed for at overnatte... for det meste sagde jordemoderen! Det var meget sjældent, at der ikke var plads...

Og på patienthotellet var der plads... og der skulle vi betale 150 kr. pr. overnatning inkl. morgenmad....!!!

Så det er vi jo glade for at have mulighed for - vi håber jo selvfølgelig på, at alt går som det skal, så jeg bliver sendt over på patienthotellet....

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

Ja - vi forhørte os nemlig, om mulighederne for, at min man kan overnatte!! På barselafsnittet vil han have mulighed for at overnatte... for det meste sagde jordemoderen! Det var meget sjældent, at der ikke var plads...

Og på patienthotellet var der plads... og der skulle vi betale 150 kr. pr. overnatning inkl. morgenmad....!!!

Så det er vi jo glade for at have mulighed for - vi håber jo selvfølgelig på, at alt går som det skal, så jeg bliver sendt over på patienthotellet....

orv ja, det kunne være fedest! men selvfølgelig går det som det skal...

Anmeld

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

orv ja, det kunne være fedest! men selvfølgelig går det som det skal...

Jep vi

Anmeld

2. september 2010

Mor til L&S

misslea skriver:

Hej skønne damer...

Tjaaa... måske et lidt mystisk spørgsmål.... men sad og tænkte på forleden, hvad man egentlig putter sine børn i, når de skal sove på hospitalet efter fødslen???

De har vel vugger/senge til dem på hospitalet ikk? Er de okay??

Og hvad havde I gjort med sengetøj??? Havde I deres egen dyne med, eller brugte I hospitalets???

Havde I deres lift med evt??? Så de kunne putte i den???

Mange hilsner fra Lea

Hej

Min datter sov i det tøj du kan tage på sygehuset.. Der var dyner, sengetøj og en vugge/vogn, så du behøver faktisk ikke noget.

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Runa sov i min seng i de 5 dage vi lå på barselsgangen og hun havde sit eget tøj på.

Anmeld

2. september 2010

Guldet

Ni-ko-li-ne skriver:

lucky you... min kæreste måtte ikke overnatte:0(  så der var mig og plejepersonalet... øv... jeg kunne godt have ønsket mig at han havde fået lov at sove der:0)

øvøv ..Troede godt fædrene måtte sove der, når det var kejsersnit. Min mand og jeg havde en hel 4 mands stue for os selv. Han var i hvert fald guld værd om natten hvor jeg ikke selv kunne rejse mig, pga. smerter i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.