Hvad sov jeres barn i på hospitalet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

misslea skriver:

ja - tror jeg har det på samme måde som dig... og ja, det er jo sååå småt, så mon ikke det går... hehe!!

Ja... det er nemlig lige straks.. det kan jo sådan set ske, når som helst!!!  Men vi er nu også ret glade for, at det lykkedes at stoppe hele processen i første omgang, så nu er jeg bare spændt på at se, hvad der sker, når jeg begynder at bevæge mig normalt igen, når jeg er 37+0!! Måske er hun faldet så meget til ro, at hun slet ikke vil ud...

ja og så ender du med at føde 41+0 ha ha... ej det tror jeg nu ikke:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

misslea

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og så ender du med at føde 41+0 ha ha... ej det tror jeg nu ikke:0)

Heheh.. ja det kunne lige passe

Der er ikke andet for end at vente os se... hun bestemmer jo åbenbart selv derinde...

Anmeld

2. september 2010

Vidunderligeunger

misslea skriver:

okay.... så det er måske slet ikke nødvendigt at have noget med selv???

Tænker.... dog, at jeg alligevel vil have hendes egen dyne med...

det hvde vi, på anbefaling af sygehuset, og så sov vi med den dyne et par dage inden fødslen, så den duftede af os..

Ellers sov hun skiftevis i vuggen og hos een af os... 

jeg fik PKS, og var total afkræftet så kunne kun sidde med hende kort tid efter amningen, men så tog min kæreste over har maaaange sovebilleder af dem to fra sygehuset  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

det hvde vi, på anbefaling af sygehuset, og så sov vi med den dyne et par dage inden fødslen, så den duftede af os..

jeg fik PKS, og var total afkræftet så kunne kun sidde med hende kort tid efter amningen, men så tog min kæreste over har maaaange sovebilleder af dem to fra sygehuset  

lucky you... min kæreste måtte ikke overnatte:0(  så der var mig og plejepersonalet... øv... jeg kunne godt have ønsket mig at han havde fået lov at sove der:0)

Anmeld

2. september 2010

Vidunderligeunger

Ni-ko-li-ne skriver:

lucky you... min kæreste måtte ikke overnatte:0(  så der var mig og plejepersonalet... øv... jeg kunne godt have ønsket mig at han havde fået lov at sove der:0)

hva?? det var sgu da underligt!! jeg havde valgt et andet sygehus så, han var uundværlig!!

Anmeld

2. september 2010

Vidunderligeunger

Ni-ko-li-ne skriver:

hva?? det var sgu da underligt!! jeg havde valgt et andet sygehus så, han var uundværlig!!

Anmeld

2. september 2010

misslea

BlyViol skriver:

Jep.. jeg vil nemlig også sove med hendes dyne inden fødslen, så den dufter af mig/os!!  

Synes hun skal have sin egen dyne og ikke hospitalets

Anmeld

2. september 2010

misslea

Vi skal betale for, at han kan sove på patienthotellet... men mener, at det er 150 kr, så det er da til at overkomme...!! Vi betaler GERNE for, at han kan være der.... det ville jo være skrækkeligt for ham, hvis han skulle tage hjem...!!

Hvor øv, I ikke havde den mulighed....

Anmeld

2. september 2010

Diana...

De har små senge til dem der og de er fine, men han sov hos mig da det er 10 gange nemmere når man skal amme. 

På silkeborg skal man selv tage dyner osv med pga af alt det spare halløj  

Anmeld

2. september 2010

Diana...

BlyViol skriver:

Åhhhhh hvor hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.