jeg har faktisk lige lagt Ea i seng.
og hvor har det dog været en dejlig dag i dag.
jeg må sige jeg tror aldrig jeg har tænkt så meget over hvad jeg har sagt til hende som jeg har i dag.
på et tidspunkt skulle jeg sige til hende at jeg ikke ville have at hun ikke skulle løfte emil op på trampolinen..
Ea.. sagde jeg.. også gik jeg kold, så stod hun bare og kiggede på mig, mens jeg ventede på noget faldt mig ind. Ea jeg vil have at Emil blir på gulvet sagde jeg så... griner..
tror faktisk bare det at man lige skal tænke over hvad man siger, hjælper enormt meget for jeg får ikke raset totalt ud over noget og får sagt NEJ til alt muligt. Tror faktisk slet ikke jeg har brugt ordet Nej i forbindelse med Ea i dag.
Så loggi... der har ingen time outs været i dag overhovedet. Jeg har ikke måtte sætte hende udenfor eller ignorerer hende på noget tidspunkt.
på et tidspunkt fik hun et lille flip og løb op ad trappen for at skrige, så sagde jeg at jeg gerne ville snakke med hende, hun svarede NEJ, så sagde jeg bare, jamen så gider jeg da heller ik snakke med dig. også kom hun ned og jeg forklarde hende stille og roligt tingene... 8D
Så jeg er meget spændt på vores nye fremgangsmåde her..
Knus Susan som igår talte 1½ time i tlf med en fra NB marts 04 som har en datter, på samme måde.
Anmeld