Særbehandlingsbesked :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

oo

Rosa skriver:

Min stakkels mand har hentet film og sidder nu tålmodigt og ser gamle serier på computeren fordi jeg liiiige skal...

Og så har jeg DK på chat, rødvin i glasset og brownies klar til fest i køleren...

aij mand! og så sidder man her helt alene (og tænker uhyggeligt meget på rødvin nu.....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jamen altså - hvad bilder du dig egentlig ind????  (hvis det ikke var for dig, var jeg gået glip af det hele )

Ja, det er slet ikke så tosset at have huskat i cyberspace

Sidney Lee spurgte: Skal du ikke snart møde hende der Trine, har du ikke lyst til det? Kitty: Jo, men jeg tror ikke hun orker lige nu, hun skal jo snart føde. Sidney Lee: Sagde du ikke lige hun havde løbet så hurtigt hun havde forstrukket en muskel i skeden? Og så kan hun ikke overskue dig....??

Ahahaha - der er så meget mænd ikke forstår

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Ha-ha...

Herhjemme er løsningen på alt aflåst-sideleje... 

Så der er flere råd fra de kære mænd...

Aflåst sideleje?

Det er godt de ikke blev læger

Anmeld

31. august 2010

oo

kitty skriver:

Ja, det er slet ikke så tosset at have huskat i cyberspace

Sidney Lee spurgte: Skal du ikke snart møde hende der Trine, har du ikke lyst til det? Kitty: Jo, men jeg tror ikke hun orker lige nu, hun skal jo snart føde. Sidney Lee: Sagde du ikke lige hun havde løbet så hurtigt hun havde forstrukket en muskel i skeden? Og så kan hun ikke overskue dig....??

Ahahaha - der er så meget mænd ikke forstår

HAHA! jeg vil rigtig rigtig gerne, men jeg kan virkelig ikke overskue noget lige nu meeeeeeeeen, come fall, så sidder vi hernede og drikker the og skovler kage ind fordi dig og Mia Maia har cravings som ind i helvede  (og der har jeg født = jeg kan nå ind til køkkenbordet igen )

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

HAHA! jeg vil rigtig rigtig gerne, men jeg kan virkelig ikke overskue noget lige nu meeeeeeeeen, come fall, så sidder vi hernede og drikker the og skovler kage ind fordi dig og Mia Maia har cravings som ind i helvede  (og der har jeg født = jeg kan nå ind til køkkenbordet igen )

Det er jo det jeg ved - og som Mia Maia og jeg allerede har planlagt. Os med store maver, du med Baby Juhl og the og kager i laaaaange baner, mens du siger "I told you so"

Sidney Lee forstår det ikke, men jeg gør! No stress

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

aij mand! og så sidder man her helt alene (og tænker uhyggeligt meget på rødvin nu.....)

Hehehe, ja det er en af glæderne ved at være næsten ammefri og ikke-gravid Og selskab - jamen du har jo alle os

Anmeld

31. august 2010

oo

Rosa skriver:

Hehehe, ja det er en af glæderne ved at være næsten ammefri og ikke-gravid Og selskab - jamen du har jo alle os

ja hvad tænker jeg på! der er en hel verden af søde damer lige foran mig

jeg har sagt til Søren vi ikke kan have champagne på køl til at fejre vores babys fødsel når det er, for jeg er virkelig bange for at drikke mig helt i hegnet mens jordmor er der

Anmeld

31. august 2010

oo

Det er jo det jeg ved - og som Mia Maia og jeg allerede har planlagt. Os med store maver, du med Baby Juhl og the og kager i laaaaange baner, mens du siger "I told you so"

Sidney Lee forstår det ikke, men jeg gør! No stress

jeg laver muligvis endda "told you so" dansen  nøøøj det blir fedt!

http://www.youtube.com/watch?v=GNGc9zmpK5M

Anmeld

31. august 2010

MM1987

Rosa skriver:

Aflåst sideleje?

Det er godt de ikke blev læger

Ja ja - det er svaret på alt...

Ja, det er vidst heldigt...

Anmeld

31. august 2010

mariamiss6

Nej nej nej nej nej hvor BLIVER det af Er herre stresset nu hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.