Særbehandlingsbesked :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

bagger26

Jaaaaaa hvor er det godt.. Ååååhhhhh elsker barsel, så skal jeg ikke op på arbejde i morgen hihi... Og tak fordi du ikke begynder at sende live midt i "de unge mødre" hehehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg har lige forstrukket en muskel i skeden, fordi Kitty sendte en sms om at det snart starter. Jeg brølede "ZAFIR FØØØØØDER!" inden jeg sprang rundt om mig selv ca 14 gange og derefter op ad trappen til computeren (det skal man IKKE når man er 34 uger!!)

jeg er SÅ spændt og hepper helt vildt, du er simpelthen det sejeste kvindemenneske ever!

(Søren har lige sagt, at jeg vist skal passe på jeg ikke selv får veer af bar glæde over forestående hjemmefødsel )

Hahaha - den måtte jeg lige læse højt for Svenskefanden som straks tørt kommenterede at "det skal hun hellere se at få lagt noget is på, så!"

Anmeld

31. august 2010

oo

Rosa skriver:

Hahaha - den måtte jeg lige læse højt for Svenskefanden som straks tørt kommenterede at "det skal hun hellere se at få lagt noget is på, så!"

det gør satme ondt, men kun når jeg springer

og så luskede Søren lige op og hentede sin dyne og hovedpude og meddelte at han "sover på sofaen"

Anmeld

31. august 2010

RumlesMor

Tjuhl skriver:

jeg har lige forstrukket en muskel i skeden, fordi Kitty sendte en sms om at det snart starter. Jeg brølede "ZAFIR FØØØØØDER!" inden jeg sprang rundt om mig selv ca 14 gange og derefter op ad trappen til computeren (det skal man IKKE når man er 34 uger!!)

jeg er SÅ spændt og hepper helt vildt, du er simpelthen det sejeste kvindemenneske ever!

(Søren har lige sagt, at jeg vist skal passe på jeg ikke selv får veer af bar glæde over forestående hjemmefødsel )

Årh for helvede Tjuhl...jeg er din hemmelige fan...og jeg skreg af grin ad din kommentar. Manden kom løbende, men jeg kunne slet holde op med at grine længe nok til at forklare hvad det drejede sig om...

Kom så Zafir, hvis det bliver i aften får du lov at dele dagen med min datter.

Anmeld

31. august 2010

oo

RumlesMor skriver:

Årh for helvede Tjuhl...jeg er din hemmelige fan...og jeg skreg af grin ad din kommentar. Manden kom løbende, men jeg kunne slet holde op med at grine længe nok til at forklare hvad det drejede sig om...

Kom så Zafir, hvis det bliver i aften får du lov at dele dagen med min datter.

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Ahahahahaha og en lille smule UPS

Anmeld

31. august 2010

MM1987

Rosa skriver:

Ha-ha...

Herhjemme er løsningen på alt aflåst-sideleje... 

Så der er flere råd fra de kære mænd...

Anmeld

31. august 2010

MM1987

kitty skriver:

Hi-hi...

Så fik du lige Trine op ad stolen - og inden vi havde set os om var der dobbelt hjemmefødsel...

Anmeld

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

det gør satme ondt, men kun når jeg springer

og så luskede Søren lige op og hentede sin dyne og hovedpude og meddelte at han "sover på sofaen"

Min stakkels mand har hentet film og sidder nu tålmodigt og ser gamle serier på computeren fordi jeg liiiige skal...

Og så har jeg DK på chat, rødvin i glasset og brownies klar til fest i køleren...

Anmeld

31. august 2010

oo

kitty skriver:

jamen altså - hvad bilder du dig egentlig ind????  (hvis det ikke var for dig, var jeg gået glip af det hele )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.