Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

CamillaSoefelt

mayapigen skriver:

Jeg har brugt det der Nupo pulver for at tabe mig i knap 14 dage. Er der andre der bruger/har brugt det? Jeg er typen der ikke kan tabe mig hurtigt nok, men det er hårdt synes jeg, for jeg er bare evigt lækkersulten  Andre der bruger Nupo, og vil gerne høre jeres erfaringer omkring pulveret?

Hilsen Maya

Når man laver aftensmad eller mad generelt skal man prøve så vidt muligt at der både er surt, salt, stærkt og sødt i maden.. Netop dette skulle gøre at man ikke blev lækkersulten.. Om det virker ved jeg ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Elvers

Jeg har aldrig prøvet NUPO, men ville bare lige komme med kommentar om, at det, der er værst ved den slags kure er, at når du så har tabt dig de kg. du gerne vil, og skal til at spise "normalt" igen, er det, at det går galt... hvis du ikke under dit vægttab får et forhold til, hviken kost og hvor ofte du skal spise, kan det nemt gå galt igen... Så jeg kan kun anbefale en kostomlægning og en samtale med en diætist, og så rigeligt med motion. Alt det, der hedder en kur, skal man holde sig fra men det er jo bare min mening

Anmeld

1. september 2010

BabyStella!

mayapigen skriver:

Altså jeg var oppe på 76 kg (tog 22 kg på), men tabte de først 14 kg meget hurtigt. Jeg havde ingen lyst til mad 14 dage efter fødslen, så spiste faktisk ikke rigtig.. Sidst jeg vejede mig, vejede jeg 63 kg og det var før Nupo kuren, så jeg er spændt på om det har en effekt. Jeg skal nemlig både holde barnedåb og til Cypern i oktober, så har et mål om at tabe mig mest muligt inden  

Du mangler da det samme som jeg så? Så står vi da lige haha Jeg hører mange får en flap hud der hænger efter de har født, har du også fået det? For enten er jeg en af de heldige, eller så har den bare ikke vist sig endnu - og kommer når jeg har tabt det sidste..

Flap? Hmm, jo måske lidt  Men håber den forsvinder Hvad gør du ellers for at tabe dig?

Anmeld

1. september 2010

BabyStella!

forår skriver:

Hvor har du købt det der "kuren" henne?

Matas

Anmeld

1. september 2010

forår

BabyStella! skriver:

Matas

Tak for det

Anmeld

1. september 2010

Mamalou

Jeg har forsøgt en gang, men vågnede op en morgen efter et par dages kur og kunne ikke stå ud af sengen... Jeg havde koldsved og måtte ringe til assistance/veninde som kom med en cola og andet guf, der ku sparke lidt energi i mig... Ikke nogen rar oplevelse 

Weight watchers er langt bedre efter min mening... Der må man også spise chokolade - og det virker! 

Nu skal jeg (heldigvis) ikke tænke kur eller i de baner, da jeg har et bette spir i maven, men når jeg kommer efter fødslen hopper jeg helt sikkert på WW igen 

Held og lykke med kuren!

Anmeld

2. september 2010

BabyStella!

forår skriver:

Tak for det

Har lige købt en omgang idag; gav 250 kr for den, og den lugter heller ikke helt som den plejer, men det kan drikkes

Anmeld

4. september 2010

Liljesilas

BabyStella! skriver:

Flap? Hmm, jo måske lidt  Men håber den forsvinder Hvad gør du ellers for at tabe dig?

Måske jeg også skulle prøve den kur du snakker om Jeg tager stadig Nupo hver dag, dog spiser jeg ind imellem aftensmad som består af kyllingefilet og grønsager, og igår gav jeg mig selv lov til at spise slik Men jeg løber ind imellem og går lange ture med barnevognen. Ellers har jeg lige købt en cykel som jeg skal begynde at cykle på i skole (der er langt)

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.