mayapigen skriver:
Tak jeg vil prøve at børste mine tænder hver gang sulten melder sig. Jeg plejer at veje 55kg og kunne spise lige hvad jeg har lyst til, uden at tage på. Jeg fødte for 2 måneder siden, og de sidste 7 kg sidder bare fast på min mave, ØV!
7 kg?! Kom igen, når du vejer 26 kg. for meget
Jeg vejede 57 kg., da jeg blev gravid, plejer og ligge deromkring. Da jeg var højgravid vejede jeg 81 kg. - 2 timer før Stella kom ud (kejsersnit).
Nu vejer jeg 67,5 kg, så har lige en 10 kg. endnu. Begyndte i motionscenteret for en måneds tid siden, og tabte mig 3 kg. på en uge, men nu står det lidt stille desværre. Troede ellers jeg ville ha´ tabt mig lidt mere, da vi alle har været syge herhjemme, og ikke haft lyst til og spise så meget, men forleden var der kun røget yderligere 300 gram.
Vægten skal bare derned igen. Sidste gang jeg begyndte på kur, vejede jeg som jeg gør nu, så begyndte jeg og skære chipsene fra og løbe hver dag - det gjorde at jeg tabte mig 11 kg. i løbet af året. Det var et okay tempo at tabe sig i, syns´ jeg.
Jeg prøvede forresten oz en anden ting engang, som gjorde at jeg tabte mig 4 kg. over 14 dage. Noget der hedder "Kuren". Man kan få det i pilleform, men oz flydende form, som jeg valgte. Der skal man bare blande et bæger "Kuren" i 2 liter vand, og drikke det i løbet af dagen. Mener det koster et par hundrede, men er rimelig effektiv, syns jeg. Du får renset ud i systemet - hold op, jeg tissede! 
Pøj pøj med det 
Anmeld