Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Liljesilas

Jeg har brugt det der Nupo pulver for at tabe mig i knap 14 dage. Er der andre der bruger/har brugt det? Jeg er typen der ikke kan tabe mig hurtigt nok, men det er hårdt synes jeg, for jeg er bare evigt lækkersulten  Andre der bruger Nupo, og vil gerne høre jeres erfaringer omkring pulveret?

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

BabyStella!

Har prøvet det, men måtte opgive - syns´ det smagte af bæ

Nu prøver jeg med et tip, jeg engang fik; børst tænder hver gang, du er lækkersulten. Er på 4. dagen nu og fæler mig rimelig standhaftig. Men har dog ikke forbudt mig selv søde helt; må godt lørdag aften

Anmeld

31. august 2010

XXSS

Jeg overvejede det ret kraftigt! Men jeg synes ikke, at det er vejen frem - så hellere kostomlægning og motion.. og så er det bare for dyrt - jeg bliver for nærig til sådan noget.. Vil hellere have "rigtig" mad

Anmeld

31. august 2010

Liljesilas

BabyStella! skriver:

Har prøvet det, men måtte opgive - syns´ det smagte af bæ

Nu prøver jeg med et tip, jeg engang fik; børst tænder hver gang, du er lækkersulten. Er på 4. dagen nu og fæler mig rimelig standhaftig. Men har dog ikke forbudt mig selv søde helt; må godt lørdag aften

Tak jeg vil prøve at børste mine tænder hver gang sulten melder sig. Jeg plejer at veje 55kg og kunne spise lige hvad jeg har lyst til, uden at tage på. Jeg fødte for 2 måneder siden, og de sidste 7 kg sidder bare fast på min mave, ØV!

Anmeld

31. august 2010

Liljesilas

Tanja78 skriver:

Jeg overvejede det ret kraftigt! Men jeg synes ikke, at det er vejen frem - så hellere kostomlægning og motion.. og så er det bare for dyrt - jeg bliver for nærig til sådan noget.. Vil hellere have "rigtig" mad

Jeg havde det på samme måde, men prøvede det alligevel, og jeg føler det fungere for mig. Har dog ikke været på vægten endnu, men jeg kan godt lide det med cacao smag, og har fået det anbefalet af flere, som tabte rigtig mange kg af det Men vil give dig ret i, at det ikke er det fedeste at drikke hvert måltid...

Anmeld

1. september 2010

BabyStella!

mayapigen skriver:

Tak jeg vil prøve at børste mine tænder hver gang sulten melder sig. Jeg plejer at veje 55kg og kunne spise lige hvad jeg har lyst til, uden at tage på. Jeg fødte for 2 måneder siden, og de sidste 7 kg sidder bare fast på min mave, ØV!

7 kg?! Kom igen, når du vejer 26 kg. for meget  Jeg vejede 57 kg., da jeg blev gravid, plejer og ligge deromkring. Da jeg var højgravid vejede jeg 81 kg. - 2 timer før Stella kom ud (kejsersnit).

Nu vejer jeg 67,5 kg, så har lige en 10 kg. endnu. Begyndte i motionscenteret for en måneds tid siden, og tabte mig 3 kg. på en uge, men nu står det lidt stille desværre. Troede ellers jeg ville ha´ tabt mig lidt mere, da vi alle har været syge herhjemme, og ikke haft lyst til og spise så meget, men forleden var der kun røget yderligere 300 gram.

Vægten skal bare derned igen. Sidste gang jeg begyndte på kur, vejede jeg som jeg gør nu, så begyndte jeg og skære chipsene fra og løbe hver dag - det gjorde at jeg tabte mig 11 kg. i løbet af året. Det var et okay tempo at tabe sig i, syns´ jeg.

Jeg prøvede forresten oz en anden ting engang, som gjorde at jeg tabte mig 4 kg. over 14 dage. Noget der hedder "Kuren". Man kan få det i pilleform, men oz flydende form, som jeg valgte. Der skal man bare blande et bæger "Kuren" i 2 liter vand, og drikke det i løbet af dagen. Mener det koster et par hundrede, men er rimelig effektiv, syns jeg. Du får renset ud i systemet - hold op, jeg tissede!

Pøj pøj med det

Anmeld

1. september 2010

Liljesilas

BabyStella! skriver:

7 kg?! Kom igen, når du vejer 26 kg. for meget  Jeg vejede 57 kg., da jeg blev gravid, plejer og ligge deromkring. Da jeg var højgravid vejede jeg 81 kg. - 2 timer før Stella kom ud (kejsersnit).

Nu vejer jeg 67,5 kg, så har lige en 10 kg. endnu. Begyndte i motionscenteret for en måneds tid siden, og tabte mig 3 kg. på en uge, men nu står det lidt stille desværre. Troede ellers jeg ville ha´ tabt mig lidt mere, da vi alle har været syge herhjemme, og ikke haft lyst til og spise så meget, men forleden var der kun røget yderligere 300 gram.

Vægten skal bare derned igen. Sidste gang jeg begyndte på kur, vejede jeg som jeg gør nu, så begyndte jeg og skære chipsene fra og løbe hver dag - det gjorde at jeg tabte mig 11 kg. i løbet af året. Det var et okay tempo at tabe sig i, syns´ jeg.

Jeg prøvede forresten oz en anden ting engang, som gjorde at jeg tabte mig 4 kg. over 14 dage. Noget der hedder "Kuren". Man kan få det i pilleform, men oz flydende form, som jeg valgte. Der skal man bare blande et bæger "Kuren" i 2 liter vand, og drikke det i løbet af dagen. Mener det koster et par hundrede, men er rimelig effektiv, syns jeg. Du får renset ud i systemet - hold op, jeg tissede!

Pøj pøj med det

Altså jeg var oppe på 76 kg (tog 22 kg på), men tabte de først 14 kg meget hurtigt. Jeg havde ingen lyst til mad 14 dage efter fødslen, så spiste faktisk ikke rigtig.. Sidst jeg vejede mig, vejede jeg 63 kg og det var før Nupo kuren, så jeg er spændt på om det har en effekt. Jeg skal nemlig både holde barnedåb og til Cypern i oktober, så har et mål om at tabe mig mest muligt inden  

Du mangler da det samme som jeg så? Så står vi da lige haha Jeg hører mange får en flap hud der hænger efter de har født, har du også fået det? For enten er jeg en af de heldige, eller så har den bare ikke vist sig endnu - og kommer når jeg har tabt det sidste..

Anmeld

1. september 2010

Lucipher

Hej.

Jeg har brugt nupo af flere omgange. Jeg bruger det mest som morgenmad, for det er jeg ikke go til at huske. Eller som mellemmåltid når sukkertrangen melder sig. Det virker for mig. Jeg har aldig prøvet at tage den hårde udgave, for det tror jeg at jeg vil knække nakken på.

Hilsen Julie

Anmeld

1. september 2010

forår

BabyStella! skriver:

Pøj pøj med det

Hvor har du købt det der "kuren" henne?

Anmeld

1. september 2010

Missi

For lidt over et år siden fik jeg en fedmeoperation.

Har vejet 155 kg, og skulle så tabe mig 15 kg inden selve operationen. Jeg brugte nupo som en erstatning for nogen af mine måltider.

Man skal have 1200 kacl for at kunne tabe sig på en sund og ordenlig måde.

Det jeg gjorde var at jeg tog nupo om morgen - formiddag, en grovbolle til middag, nupo igen ved 3 tiden, og så en go alm aftensmad, selvf med mindre fedt i end man nok normalt vil - man behøver ikke ændre så meget om, bare brug mindre fedtstof til kødet og holde øje med hvad man spiser.Ved 21 tiden tog jeg igen en bolle eller en anden ting. man skal holde forbrandingen oppe

Tabte mig de 15 kg på godt 2 mrd

Håber det kan hjælpe dig lidt, ellers kan du altid skrive en privatbesked til mig.. Er klar til at hjælpe

Hilsen Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.