Til Jer med flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

Rasmine

Føler I nogensinde at I ikke "slår til"?
At I har svært ved at fordele tiden mellem Jeres 2 børn, eller flere?

Synes nogle gange at jeg får lidt dårlig samvittighed, hvis jeg giver Mille for meget opmærksomhed fremfor Rasmus, og omvendt.

Men på den anden side har de jo begge brug for noget 1:1.

I morgen afleverer vi Rasmus og Charlie hos min mutti, og så kører Mille, Lars og mig til Djurs Sommerland.

Så får hun noget 2:1...1:2??? Hmm...??
Og Rasmus får noget q-tid med Momse.

Men i hverdagen synes jeg altså det er lidt svært. Mille elsker feks. at sidde og male, eller nusse med perler og lign. Men jeg skal helst være med, ellers gider hun ikke rigtig. Og så kravler Rasmus bare rundt alene.
(det er sundt nok at kunne lege selv, ved det godt, men alligevel...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

Lene76

ja kender det alt for godt....
pt er jeg jo alenemor, da manden er på kursus i kbh, og mille har ferie fra bh, og ja viktor og jeg er ik begyndt endnu......

men mille har så tiden alene med mig imens viktor sover, og viktor han må bare nøjes.... hehe

Go tur i morgen

Knus Lene

Anmeld

15. juli 2008

linemus

Ja, jeg har evig dårlig samvittighed. Dog mest overfor Sebastian, for pigerne tager så meget af min tid, og hvis vi skal noget (ham og mig) så er de næsten altid med i klapvognen, og det hæmmer altså lidt. Han har ferie nu og i næste uge, og jeg vil sørge for, at vi kommer lidt afsted alene enten ham og mig eller ham, mig og faren. Det er så tydeligt at mærke på ham, hvor meget han nyder det, når vi er afsted uden de små. Det bliver da alletiders tur for jer imorgen :)

Kender godt det med hverdagen. Det er svært at lege rigtigt med de store, for de små vil jo være med så eller vil op eller piver og skal skiftes osv. Jeg glæder mig til, de starter i dp. Så skal Sebastian have fri en dag (eller flere) og så skal vi bare på hyggetur!

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.