Kør nu sikkert med børnene!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Bom

twinboys skriver:

Måske du kan bruge dette link til noget,... Ved ikke helt hvad du søger...

http://www.taenk.dk/test/autostole/testresultater/

Majbritt

Var egentlig bare nysgerrig efter og se hvor højt vores stol havde scoret i sådan en test..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

twinboys

Mini-Terp skriver:

Var egentlig bare nysgerrig efter og se hvor højt vores stol havde scoret i sådan en test..

Nåhhh hvad hedder jers stol

Anmeld

31. august 2010

Amso

Hørt...!!      

Anmeld

31. august 2010

twinboys

Mini-Terp skriver:

Tjek dette her link og så gå evt. ind under tidligere test...

http://www.fdm.dk/test-og-teknik

Majbritt

Anmeld

31. august 2010

Bom

twinboys skriver:

Nåhhh hvad hedder jers stol

Det er en Brio, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den mere hedder..

Anmeld

31. august 2010

saxa

Anonym skriver:

Jeg må altså ud med min vrede og jeg ved godt at jeg måske træder nogle over tæerne (også derfor jeg er anonym). Men hvorfor er det at folk er så ligeglade med deres børns sikkerhed?

Alene i vores vennekreds er vi de eneste der kører 100% forsvarligt og sikkert med vores barn, og det er altså skræmmende for man ved aldrig hvornår uheldet er ude!

Vennepar 1: kører med deres to børn i Jem og fix autostole, som har dumpet flere teste. Udover det så er børnene ikke spændt ordentligt fast i stolene.

Ven 2: kører med sit barn i en god autostol men stolen er for lille, barnets hoved stikker ca 10 cm op over ryglænet og selen sidder meget løst på barnet, så løst at barnet tager overkroppen ud af selerne under kørsel.

Ven 3: kører med sit barn uden autostol eller pude selvom barnet er under 130 cm (er nok ca 120 cm) godt nok i bilens sele, men øverste del af selen trækker han under armen.

Flere venner fastmonterer ikke autostolen korrekt, hvilket åbenbart er et stort problem hos mange. Og når man på en pæn måde forklarer og viser dem hvordan den skal fastmonteres, siger de at deres måde er nemmere.

Men for dælen folk, kør nu sikkert med jeres børn der skal så nødigt ske dem noget, og tænk på hvor meget man vil bebejdre en selv, hvis uheldet er ude.

Super indlæg.. Hvis du træder nogle over tæerne med dette indlæg, er det da fordi de selv er uansvarlige..

Anmeld

31. august 2010

twinboys

saxi skriver:

Super indlæg.. Hvis du træder nogle over tæerne med dette indlæg, er det da fordi de selv er uansvarlige..

Nemlig

Anmeld

31. august 2010

bagger26

Mini-Terp skriver:

Hvor kan man se om ens stol har bestået testene???

Jeg har brugt tænks teste og fdm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.