spasser læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

bette

ja tror i ikke at til 1 årsundersøgelsen spurgte vi igen til det eksem mikkel har på ben og arme... sidste gang sagde hun det ikke var noget og denne gang er det pludselig børneeksem.. og spurgte hende også sidste gang om det evt var det hvor hun svarede nej.. >(

så nu skal vi til hudlægen.. suk..

hader sku den pis læge.. og skal ik derind igen hverken med mig eller med mikkel.. skifter læge.. skulle jeg have gjort for længe siden..

og lige et ? blødte jeres børn også da de blev vaccineret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

LouiseViola

Jep Viola blødte også da hun blev stukket i går, den ene stik blødte mere end det andet, så hun fik et Babie-plaster på af sygeplejersken..He he

Anmeld

15. juli 2008

Tikki

Hvordan er det gået denne gang med feber osv. i forbindelse med vaccinationen? Min datter blev ret dårlig 2. gang nemlig, hvilket jeg også havde fået at vide ville kunne ske....men hvad så med 3. gang?

Anmeld

16. juli 2008

birgittemarie

Skift læge! Det er sgu så irriterende, når man føler de ikke passer deres arbejde ordentligt og man ikke stoler på dem.

Nova Maria blødte lidt mere efter andet stik, men det holdt hurtigt op. I dag har hun et lille blåt mærke efter det 1. stik.

Jeanette: NM blev slet ikke syg i går efter sin vaccination. Hun var lidt pylret og faldt hurtigt i søvn (8D) i går aftes, men ingen feber.

Knus fra Birgitte

Anmeld

16. juli 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

ja tror i ikke at til 1 årsundersøgelsen spurgte vi igen til det eksem mikkel har på ben og arme... sidste gang sagde hun det ikke var noget og denne gang er det pludselig børneeksem.. og spurgte hende også sidste gang om det evt var det hvor hun svarede nej.. >(

så nu skal vi til hudlægen.. suk..

hader sku den pis læge.. og skal ik derind igen hverken med mig eller med mikkel.. skifter læge.. skulle jeg have gjort for længe siden..

og lige et ? blødte jeres børn også da de blev vaccineret??

ha ha, børneeksem...sikke noget vrøvl, det er hvad man kalder det når man ikke aner hvad det er...åndsbolle læge!

well, et godt råd er, at du banker i bordet, og beder om en henvisning til en blodprøve, så kan de nøjagtigt sige hvad det er han fejler, med nøjagtighed!

vi gik i ca 1½ år med et barn som slog helt vildt ud, og inden lægen overgav sig og henviste mig, havde Christian vandret fra allergi fra mælk, til allergi mod mælk og oksekød, til allergi mod mælk, oksekød og svinekød!
men de der blodprøver deler lægerne bare ikke ud af, for de er vist hamrende dyre! men bank i bordet bette og forlang en blodprøve, inden han ikke kan tåle det ene og det andet!

pyyyh, god bedring med ham!

Anmeld

16. juli 2008

bette

Jeanette skriver:

Hvordan er det gået denne gang med feber osv. i forbindelse med vaccinationen? Min datter blev ret dårlig 2. gang nemlig, hvilket jeg også havde fået at vide ville kunne ske....men hvad så med 3. gang?

han blev slet ikke dårlig.. var bare tidligere træt end de forgående aftner.. ellers intet at mærke på ham.. dejligt..

hmm ja tror lige jeg skifter læge først inden jeg beder om den blodprøve.. men gør det også snart.
døjser selv med allergi mod nogle ting.. og ønsker det bestemt ikke for mikkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.