bettemouse skriver:
ja tror i ikke at til 1 årsundersøgelsen spurgte vi igen til det eksem mikkel har på ben og arme... sidste gang sagde hun det ikke var noget og denne gang er det pludselig børneeksem.. og spurgte hende også sidste gang om det evt var det hvor hun svarede nej.. >(
så nu skal vi til hudlægen.. suk..
hader sku den pis læge.. og skal ik derind igen hverken med mig eller med mikkel.. skifter læge.. skulle jeg have gjort for længe siden..
og lige et ? blødte jeres børn også da de blev vaccineret??
ha ha, børneeksem...sikke noget vrøvl, det er hvad man kalder det når man ikke aner hvad det er...åndsbolle læge!
well, et godt råd er, at du banker i bordet, og beder om en henvisning til en blodprøve, så kan de nøjagtigt sige hvad det er han fejler, med nøjagtighed!
vi gik i ca 1½ år med et barn som slog helt vildt ud, og inden lægen overgav sig og henviste mig, havde Christian vandret fra allergi fra mælk, til allergi mod mælk og oksekød, til allergi mod mælk, oksekød og svinekød!
men de der blodprøver deler lægerne bare ikke ud af, for de er vist hamrende dyre! men bank i bordet bette og forlang en blodprøve, inden han ikke kan tåle det ene og det andet!
pyyyh, god bedring med ham!
Anmeld