Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helt ny jakke fra mini a ture
Aldrig brugt kun vasket
Der mangler en knap i hætten, uden betydning kan ikke ses, skal blot nævnes
Pris 300 inkl porto
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
lisbeth2910 skriver: Op
bare lige så din annonce ikke bliver lukket... så er der kommet nye regler om at man kun må oppe een gang om ugen:0)
lisbeth2910 skriver: Helt ny jakke fra mini a ture Aldrig brugt kun vasket Der mangler en knap i hætten, uden betydning kan ikke ses, skal blot nævnes Pris 300 inkl porto
hvor mangler knappen?
Ni-ko-li-ne skriver: hvor mangler knappen?
Den mangler i hætten. Altså der hvor man knapper hætten på jakken. Det er knappen i midten. Så hætten sidder udemærket fast uden, og der er ikke noget der hænger eller lign. Det er som sagt uden betydning.
OP
Helt ny jakke fra mini a ture Aldrig brugt kun vasket Der mangler en knap i hætten, uden betydning kan ikke ses, skal blot nævnes Pris 300 inkl porto
Hvad betyder størrelse 2? (måske er det mig der et lidt dum, men jeg ved kun hvad 62, 68, 74 osv. betyder)
Brams skriver: Hvad betyder størrelse 2? (måske er det mig der et lidt dum, men jeg ved kun hvad 62, 68, 74 osv. betyder)
Hæ hæ det betyder 2 år
lisbeth2910 skriver: Hæ hæ det betyder 2 år
Ha ha ha ha, nej for fanden nu føler jeg mig total dum - det kunne jeg jo have sagt mig selv - tak for info, så er Lærke for lille endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128