Tvillingefødsel hvornår og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Jo jeg vil spørge om det idag, skal til scanning og samtale med en fødselslæge, så vil jeg have afvide hvorfor de siger kejsersnit. Jeg er bare så træt af jeg ikke får lov at føde selv hvis det er, det er ikke sikkert vi skal have flere børn nu vi får to på engang. Men vi kan jo få en efternøgler om 6-10år  kunne være hyggeligt.

Kan sagtens forstå dig.. Havde det faktisk længe ( år ) hvor jeg tænkte om det nu var det rigtige valg, jag havde taget... Havde set frem til at føde og glædede mig HELT vildt ( ja underligt men kæmpe øjeblik )

Følte mig faktisk snydt for fødslen , og manglede den oplevelse. Vi har så siden hen fået lillebror ( 10 måneder ) som jeg fødte alm og SÅ FED en oplevelse.... Ville ikke bytte for hver en tid...

MEN MEN jeg vil til hver en tid lytte til fagfolk, hvis de vurdere det er det bedste for dig og drengene ..så er det sådan det er... Men forstår dig fuldt ud .... Havde det lige sådan...

GOD TUR Idag, altid dejligt og se de små bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

mullesmith2

toboli skriver:

Kan sagtens forstå dig.. Havde det faktisk længe ( år ) hvor jeg tænkte om det nu var det rigtige valg, jag havde taget... Havde set frem til at føde og glædede mig HELT vildt ( ja underligt men kæmpe øjeblik )

Følte mig faktisk snydt for fødslen , og manglede den oplevelse. Vi har så siden hen fået lillebror ( 10 måneder ) som jeg fødte alm og SÅ FED en oplevelse.... Ville ikke bytte for hver en tid...

MEN MEN jeg vil til hver en tid lytte til fagfolk, hvis de vurdere det er det bedste for dig og drengene ..så er det sådan det er... Men forstår dig fuldt ud .... Havde det lige sådan...

GOD TUR Idag, altid dejligt og se de små bebser

Kunne heller ik have sagt det bedre, føler mig også snydt for fødseln, men altså jeg vil jo også gerne have to raske børn. De sagde bare idag at det er fordi der er en risiko for at de kan stjæle fra hinanden altså blog og sådan inde i min mave men der var også en risiko for de kunne stjæle fra hinanden ved fødslen, det er nok ilt hun mener, men der var ihvertfald en risiko og hun sagde man altid anbefalede kejsersnit til enæggede tvillinger der delte moderkage og ydre fosterhinde som mine gør, så må jo bare tage kejsersnittet og få raske børn

Anmeld

2. september 2010

Louise mortil4

vores piger kom uge 36+2 Lærke vejede 2980 g og Liv 3020 g begge 50 cm. De er enægede og delte moderkage og foster hinder, men jeg aldrig blevet foreslået kejsersnit. Nu kom de så rimelig hurtig 1 time og 27 min fra det startede til begge var født (den ene født i ambulancen 4 min fra sygehuset og den anden 7 min efter ankomst til sygehuset. Der er 16 min mellem dem) og det kun fordi jeg gispede det meste af vejen fra vores hus til hun kom i ambulancen, en tur der normalt ville tage ca 55 min, det tog ca 20 min den nat.

Anmeld

2. september 2010

mullesmith2

Louise mortil4 skriver:

vores piger kom uge 36+2 Lærke vejede 2980 g og Liv 3020 g begge 50 cm. De er enægede og delte moderkage og foster hinder, men jeg aldrig blevet foreslået kejsersnit. Nu kom de så rimelig hurtig 1 time og 27 min fra det startede til begge var født (den ene født i ambulancen 4 min fra sygehuset og den anden 7 min efter ankomst til sygehuset. Der er 16 min mellem dem) og det kun fordi jeg gispede det meste af vejen fra vores hus til hun kom i ambulancen, en tur der normalt ville tage ca 55 min, det tog ca 20 min den nat.

Hold da op det gik hurtigt. Det må være noget nyt de anbefaler kejsernit så! De sagde ihvertfald bare at de anbefalede det fordi der var noget de kunne "stjæle" fra hinanden under fødslen også. Men altså hvis det er bedst for børnene så der ikke går noget galt jamen så er der jo ingen tvivl om at man vælger det kejsersnit, selvom jeg da er lidt skuffet og føler mig snydt for en rigtig fødsel. Men jeg kan da håbe det går så hurtigt som med dig eller bare næsten ligeså hurtigt så de allerede er på vej ud når vi ankommer på fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.