Hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Ann.

Nr. 1 helt klart

Den ville klæde dig super fint tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

roenlund

jeg kan ikke huske hvor langt det er du er henne og hvor stor maven er ved at være, jeg synes nr 1 kræver at der er en del mave for at man ikke kommer til at se tyk ud... hvor jeg tror nr 2 ikke er så feminin når man er rigtig stor...

Jeg ville nok vælge nr 2 hvis jeg havde din figur

Anmeld

30. august 2010

DK

Uhhhh det er svært at vælge! Jeg duer bare ikke til at beslutte mig for noget som helst pt. Hele min beslutningskraft er helt trådt ud af spil! Men sådan var det også i min sidste graviditet!!

Jeg tror jeg lader kæresten vælge! Det er så nemt, he he... Jeg er bange for at den første er for nedringet. Men jeg er også bange for at den anden er for stram hen over dansehåndtagene der på siden/ryggen af hofterne. Normalt havde jeg nok gået efter den stramme og så bare taget et par af de der stram-ind-underbukser på,  men det kan jeg jo altså af gode grunde ikke nu!! Hmm... Jeg bliver nødt til snart at bestille ellers kan de ikke nå det til fredag.

Arghh... (måske man bare skulle købe begge, og så sende den ene retur/sælge den herinde... hmm...)

Anmeld

30. august 2010

Margorie

Jeg ville vælge den stramme? Kommer altid til at ligne et telt i løst tøj..

Anmeld

30. august 2010

DK

Jeg spurgte kæresten og han valgte (som jeg vidste han ville) den nedringede. Så nu har jeg bestilt den og den og en ny mascara kommer på eller inden fredag. Uhh det der asos er nemt og dejligt!!

Men det blev altså den løse. Så kan jeg også bruge den til julefrokoster og nytår og den slags!

Ihh jeg glæder mig til at få den hjem!

Anmeld

2. september 2010

PeruBaby

Rigtig god fest

Anmeld

2. september 2010

CamillaSoefelt

Klart nr 1..

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Med din krop KLART nr 2 den er så flot.

Anmeld

2. september 2010

Diana...

Carina1984 skriver:

Tag nr 2 og fis ud og vis at man godt ka været gravid og sexet

HØRT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.