Hvad skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kjole 1 eller 2?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.187 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. august 2010

DK

Vi skal til en kæmpe 30' års på lørdag. Det er i et forsamlingshus og kæresten tager enten jakkesæt eller smokingen på.

Jeg vil ikke have lang kjole på da det er alt for meget, men er så faldet over de her to næsten ens kjoler. De koster kun 30 pund, så det er bare super fint.

Forskellen på kjolerne er at den ene er løs fra brystet og ned, men lidt nedringet. Den anden er stram hele vejen ned, men knap så nedringet.

Kjole 1:

Image 1 of ASOS MATERNITY Exclusive Jersey Wrap Bust Dress

Kjole 2:

Image 1 of ASOS MATERNITY Exclusive Black Ruched Wrap Bust Dress

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

betski

Jeg synes kjole nr 2 er pænest - især hvis man kan bære en kjole der sidder så tæt Rigtig god fornøjelse - og bare det var mig der skulle til stor fest og havde undskyldning for at købe en fin kjole

Anmeld

30. august 2010

misslea

DK skriver:

Vi skal til en kæmpe 30' års på lørdag. Det er i et forsamlingshus og kæresten tager enten jakkesæt eller smokingen på.

Jeg vil ikke have lang kjole på da det er alt for meget, men er så faldet over de her to næsten ens kjoler. De koster kun 30 pund, så det er bare super fint.

Forskellen på kjolerne er at den ene er løs fra brystet og ned, men lidt nedringet. Den anden er stram hele vejen ned, men knap så nedringet.

Kjole 1:

Kjole 2:

Kjole 1 - waaau den er flot!!

Har selv kigget på den...

Anmeld

30. august 2010

Bare mig..

Kjole 2 er super flot... Den havde jeg valgt..

Anmeld

30. august 2010

eliasogmor

jeg vil være gravid og have kjole nr 1

Anmeld

30. august 2010

oo

jeg ville selv vælge den løse, men hvis du er min "påklædningsdukke", så er der absolut ingen tvivl om, at du ville tage til fest i den stramme!!! du kommer til at se FABELAGTIG ud med maven i den

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

Kjole 1 er superfin og sød

Anmeld

30. august 2010

B&J

DK skriver:

Kjole 1:

Kjole 2:

Kan ikke rigtigt bestemme mig kommer jo helt an på om du vil have en løs eller stram på

Anmeld

30. august 2010

Koen.

Kjole nr. 2

Anmeld

30. august 2010

FrkT

Var det til mig selv ville jeg klart vælge nummer 1, da jeg slet slet ikke ville have figuren til den anden. Men med DIN figur synes jeg klart du skal hoppe i nummer 2 og så vise din flotte mave rigtigt frem også   Men er sikker på du vil se fabelagtig ud i dem begge, så helt galt i byen kan du ikke gå  God fest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.