Fodtøj til nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Siber

Her i Norge tror jeg også at det er slut med sandaler. SÅ har de kondisko og gummirøjser. Men i dag skal jeg ud og kigge efter halvhøje støvler, nogen med goretex i. Begge tøser er meget ude i Børnehaven og jeg synes det er synd at gå rundt i gummirøjser hele dagen, så jeg vil gerne finde nogen halvhøje støvler/vandrestøvler som tåler at blive lidt våde!

Alma har haft halvhøje støvler fra bisgaard, de er desværre ikke blevet brugt så forfærdelig meget, men de har været gode og have!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Hej Piger.

Hvorfor noget fodtøj køber/har I til jeres unger til denne årstid?

Emily har sandaler, og et par sko med snører samt et par "tennissko". Og så self gummirøjsere …

Men overvejer et par af de der korte støvler fra fx. Bisggard.

Men er det fjollet at bruge penge på nu? Har bestilt Angulus med foer til vintersæsonen, men de er jo alt for varme til nu.

Hvad har jeres unger på fødderne i efteråret, før vinterstøvlerne?

AG - som åbenbart tror penge gror på træerne …

alexander vil kun ha kondisko på. uanset vejret..

og arthur lever i hans gummistøvler.

så vi har ikke noget problem endnu

Anmeld

14. september 2010

Marco2

Skulle hente hendes vinterstøvler idag, og så røg de der korte støvler med i købet Min "undskyldning" er at hun ikke selv kan tage noget af det andet fordtøj hun har på selv. Undtagen hendes gummistøvler, men de er jo ikke så godt fodtøj at rende i hele tiden. Så nu har hun fået et par skinnede Angulus'er som hun selv kan tage på.

Og da hun skulle i seng ville hun ikke ha' dem af, så er spændt på om hun er blevet puttet med dem på, eller hun sover med dem som en bamse??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.