Fodtøj til nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Marco2

Hej Piger.

Hvorfor noget fodtøj køber/har I til jeres unger til denne årstid?

Emily har sandaler, og et par sko med snører samt et par "tennissko". Og så self gummirøjsere …

Men overvejer et par af de der korte støvler fra fx. Bisggard.

Men er det fjollet at bruge penge på nu? Har bestilt Angulus med foer til vintersæsonen, men de er jo alt for varme til nu.

Hvad har jeres unger på fødderne i efteråret, før vinterstøvlerne?

AG - som åbenbart tror penge gror på træerne …

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Lene76

Hejsa

Viktor har Kondisko, sandaler og gummistøvler.....

Mille har alt for mange sko..... Flere par ballerinaer (sølv,sorte og endnu et par sorte. 2 par sandaler, kondi sko, gummistøvler og ja der er nok 5 par mere..... så hun er en rigtig pige hehe

Så ved ik om jeg er til mere hjælp..... tror bare jeg vil nøjes med det hun har også vente på at det blir koldt nok til de andre støvler.

Lene som godt gad at pengene voksede på træerne udenfor vores lejlighed

Anmeld

30. august 2010

Marco2

Lene76 skriver:

Hejsa

Viktor har Kondisko, sandaler og gummistøvler.....

Mille har alt for mange sko..... Flere par ballerinaer (sølv,sorte og endnu et par sorte. 2 par sandaler, kondi sko, gummistøvler og ja der er nok 5 par mere..... så hun er en rigtig pige hehe

Så ved ik om jeg er til mere hjælp..... tror bare jeg vil nøjes med det hun har også vente på at det blir koldt nok til de andre støvler.

Lene som godt gad at pengene voksede på træerne udenfor vores lejlighed

Ja, men synes lidt at "udfordringen" jo er at de sko hun bruger er snøresko, og det kan hun ikke selv. Og i børnehaven skal de jo gerne være selvhjulpne. Så det ender tit med at hun så render rundt i gummirøjserne … for det er dem hun selv kan komme i.

Anmeld

30. august 2010

Helle30

I dag lod vi sandalerne blive hjemme. Ellers har Sofie i lang tid haft et par sandaler, et par gummistøvler og et par kondisko stående i børneren. Det er virkelig svært at vurdere, hvad vejr dagen vil bringe, synes jeg. Vi HAR vinterstøvlerne klar, men jeg synes nu alligevel, det er lidt tidligt.

- Helle

Anmeld

30. august 2010

Susan1978

Emil har haft kondisko på her de sidste par dage.. han har lidt snotnæse.. så synes det er vigtigt at han hvert fald ikke fryser på tæerne.

men ellers er det gummirøjser..

Har også 2 par vinterstøvler klar til ham. Et par angulus med foer og et par skofus termostøvler m foer.

AG, jeg synes ikke du skal bruge penge  på en halvstøvle.. EA ville så gerne have sådan et par Angulus i sølv.. men for faen de koster 600 eller mer..   Nu må hun snart stoppe...

Anmeld

30. august 2010

Kaufie

Vi var i samme dillemma i sidste uge - Williams kondier med velcro og lys var noget så slidte - og jeg synes også de begyndte at virke lidt små i det. M

Vi kom frem til at det er for tidligt med støvler - specielt til William, som er temmelig varm i det og nemt sveder - så det blev endnu et par kondier med velcro og lys i en str større - så dem må han voldbruge her i efteråret (sammen med gummistøvlerne selvf.)

Vinterstøvler har vi ikke skaffet endnu  Men købte to par Skofus thermostøvler sidste sæson i to forskellige str - der har han kun brugt det mindste par - så må lige have tjekket han kan passe det største par.

Anmeld

30. august 2010

Muffinmus

Victoria har dem fra bisgaard og angelus som overgansstøvler og vi bruger dem hver dag.

Men det er jo svært at sige hvor længe det lidt milde vejr varer ved...enkelte mener jo det varrer ved et godt stykke tid og så kan et enkelt par godt betale sig.

Men kommer der vinter om 14 dage, så har det været lidt spildt, eller dvs du køber jo med ca 1,5 cm rum, så det kan da være hun passer dem i foråret hvis hun ikke tager et godt spring:-)

Men er vist endt op med rigeligt fodtøj her

2 par kondisko, 2 par tullesko, 2 overgangsstøvler, 3 par vinterstøvler(fordi jeg  jo liiiige også fandt et ekstra par jeg ikke kunne leve uden) og gummirøjsere.

Så hun kommer IKKE til at mangle fødtøj lige nu eler de næste pr mdr:-)

Anmeld

31. august 2010

Plysbjørnen

Benjamin har gummistøvler og vinterstøvler...

Nej normalt ville han ikke få lov til at gå så meget i dem, men da det lykkedes knægten at sparke sin ene sko af ude midt i bilka (ude midt i Bilka) uden at mor og far opdagede det.... Så har han ikke andet... For mor nægtede at kravle rundt på alle 4 for at kigge ind under samtlige reoler ... Så ind til jeg har penge til at gå i en skotøjsforretning og købe nogen nye sko må han nøjes...

Laura har et par alm. sko (tynd slidte på spidsen), et par gummistøvler og et par vinter støvler...

Anmeld

31. august 2010

Mie A

Nu bruger vi kondisko og gummistøvler - sandalerne er ikke pakket helt væk endnu, men jeg tror at det er begrændet hvor meget mere, de vil blive brugt.

Vinterstøvlerne er ikke købt endnu - og de kommmer heller ikke på før oktober - tidligst!

Anmeld

31. august 2010

bette

mikkel har 1 sæt kondisko (allerede slidte i spidsen trods for de kun er 3 uger gamle suk) 1 sæt gummirøjser, og et par sandaler. men han bruger ikke sandalerne mere, jeg synes det er for koldt til det.

og så hr jeg købt vinter støvler, men det er måske ikke liiige helt koldt nok til dem endnu.. så de står standby hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.