Er der nogle på linien, som kan forklare mig hvordan man sætter et billede på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2008

birgittemarie

:$ Altså på sådan et indlæg her. Jeg ved godt, det er blevet forklaret før, men jeg har aldrig læst de indlæg. Så hvis nogle vil forbarme sig over mig, vil det være sublimt.

Kh Birgitte med frygtelig skrivekløe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2008

linemus

Du skal finde billedet et sted på internettet - det skal ligge der, så hvis du ikke har det et sted, kan du f.eks. lægge det på ig... hvor du vist ikke er...

Nå, men så højreklikker du og vælger billedets egenskaber. Der finder du billedets navn eller adresse, er det vist. Det er langt og skal ende på jpg eller gif.

Håber det hjælper :)

Anmeld

15. juli 2008

Loggidut

hey Bm, jeg har lige to sek. så her kommer forklaringen...
1. dit billede skal være oploaded, altså komme fra internettet, det er ikke alle slags filer du kan indsætte, men jeg ved at jpeg-filer duer.

2. når du finder dit billede, højreklikker du på det, og går under den funktion som hedder egenskaber.

3 derinde er der en linje som hedder url.adr. og den linie skal du kopiere.

4. så vender du tilbage til dit indlæg, højreklikker og indsætter url.adr.

var det til at forstå?

hmmm, måske var det en ide om vi fik henrik til at lave en hjælpe-opslagsværk til de forskellige ting herinde?

det kunne da i grunden være smart.

nu skal der piskes fløde, og Tif skal i bad og derefter i DP...så vi har lidt travlt nu-.--ha en dejlig dag allesammen!

Anmeld

15. juli 2008

birgittemarie

Tusind tak skal I have! Så kommer der snart en ond storm af indklipsede billeder i hvert eneste indlæg, jeg skriver 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.