Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NR3ønskebarn skriver: Hvor er han bare smuk og skøn Mange gange tillykke med ham smiler... Fik sq lige en tåre i øjnene hihi... Er bare totalt hormonella i øjeblikket griner... Knus Sussie 28+6
Hvor er han bare smuk og skøn Mange gange tillykke med ham smiler... Fik sq lige en tåre i øjnene hihi... Er bare totalt hormonella i øjeblikket griner...
Knus Sussie 28+6
Ih, tusind tak for de søde ord jeg har også tudet, mens jeg har skrevet det hele ned - nu er det jo kommet lidt på afstand...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: Sikke en dejlig FB ... hvor ser han bare smuk ud! Tillykke med det lille nye liv
Sikke en dejlig FB ... hvor ser han bare smuk ud! Tillykke med det lille nye liv
Ih, tusind tak
Macaab skriver: De der Anton'er er altså bare SÅ lækre.... Majken med en marts 2007 Anton
De der Anton'er er altså bare SÅ lækre....
Majken med en marts 2007 Anton
Hihi, der kan jeg kun give dig ret...! Anton´er er SUPER FANTASTISKE
Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver: Hvor var det en lækker FB ... og en skøn mand du har dig , og sikke en lækker lille mandse i har fået jer Knusss Linda 19+1
Hvor var det en lækker FB ... og en skøn mand du har dig , og sikke en lækker lille mandse i har fået jer
Knusss Linda 19+1
Jeps, han var den perfekte fødselshjælper...! han var bare FANTASTISK
K&S skriver: Ih, tusind tak for de søde ord jeg har også tudet, mens jeg har skrevet det hele ned - nu er det jo kommet lidt på afstand...!
Hehe selv tak OG det kan jeg da godt forstå du har Ville jeg nok osse få hihi.. Og nu er det jo "snart" min tur hihi til at føde
Knus sussie 29+0
MoarHvidovre skriver: STORT tillykke og hvor er han bare lækker jeres prins
STORT tillykke og hvor er han bare lækker jeres prins
TUSIND tak jeg synes også, han er SÅÅÅÅ lækker...!
åh en dejlig beretning
ha..og morsom Hjertelig tillykke med ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128