hvordan fanden kommer jeg nemmest til viborg!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2008

ka li ja

jeg skal afsted onsdag. så måske vi skulle okke lidt med ham kasper!! jeg ved jeg kender en vej... eller jeg har kørt en vej! en vej krak viste mig(før i tiden) men jeg kan slet ikke finde den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

linemus

Pokkers Krak >( Jeg prøver lige at få hjælp af ham imorgen, hvis jeg husker det (synes jeg har en hukommelse som en si...).

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

ka li ja skriver:

jeg skal afsted onsdag. så måske vi skulle okke lidt med ham kasper!! jeg ved jeg kender en vej... eller jeg har kørt en vej! en vej krak viste mig(før i tiden) men jeg kan slet ikke finde den!

Hvis du har tid til overs, så tag en tur i gågaden - Foran H&M sidder Kjole-Ole nemlig :)
Han skal opleves!!

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Tynen skriver:

ka li ja skriver:

Hvis du har tid til overs, så tag en tur i gågaden - Foran H&M sidder Kjole-Ole nemlig :)
Han skal opleves IRL!!

Anmeld

14. juli 2008

linemus

14. juli 2008

ka li ja

har set ole i fjerneren.. det kan jeg godt være foruden irl!! alexadner vil helt sikkert sige noget pinligt!!!!8D

jeg tror måske jeg har en ide om hvad vej jeg vil kører: skanderborg- så over på 26- og så over på 13!!! lyder det helt skidt!?

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

ka li ja skriver:

har set ole i fjerneren.. det kan jeg godt være foruden irl!! alexadner vil helt sikkert sige noget pinligt!!!!8D

jeg tror måske jeg har en ide om hvad vej jeg vil kører: skanderborg- så over på 26- og så over på 13!!! lyder det helt skidt!?

Det lyder som et hit, siges der i baggrunden.

Anmeld

14. juli 2008

linemus

Skal du ikke helt op til Århus for at komme på 26?

Anmeld

14. juli 2008

ka li ja

jamen så tager vi den stig!!!!!!

Anmeld

14. juli 2008

ka li ja

linemus skriver:

Skal du ikke helt op til Århus for at komme på 26?

jeg tror jeg kan snige mig af lidt små veje fra skanderborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.