Hvordan tabte i jer efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

fiijaa

Tanja78 skriver:

Jeg tror desværre ikke, at det er rosenrødt for alle - og jeg tror først, at du finder ud af hvordan din situation er når du har født..

I begge mine graviditeter - har jeg kunne spise som jeg plejer, da børnene er rigtig gode til at sove - så har i hvert fald ikke tabt mig på den bekostning "sult"..

Her har jeg lige været igennem min anden graviditet. Første graviditet tog jeg omkring 18 kg på - da der var gået en uge fra fødslen havde jeg kun tabt 8 og jeg fik endda et okay stort barn. Hos mig kom vægttabet først efter endt amning og opstart af motion - jeg tror jeg var tilbage på samme vægt som da jeg var gravid første gang efter ½-1 år ca. og det var altså bare hårdt arbejde 

Denne gang tog jeg også omkring 18 kg på - en uge efter fødslen var det kun minus 6 kg  (har så også fået tungere bryster meeen)! Totalt nederen at stå på vægten - især her en måned efter hvor vægten siger minus 5,7.. Freya er 6 uger nu.

Og da hun blev 4 uger gik jeg i gang med total kostomlægning - jeg må desværre ikke træne endnu, men når jeg forhåbentlig om 14 dage er "klar" så skal jeg også bare i gang med at smide 15 kg+.. Det er sku hårdt, men håber på at det kommer når jeg motionere, +kostomlægningen og når amningen slutter.

Jeg håber da for dig at du er en af de heldige, men det er også blot for at pointere at det altså ikke er sådan for alle DESVÆRRE!

Det er helt rigtigt!

Jeg har fået to børn i løbet af kort tid (jan 09 og dec 09)  

Første gang tabte jeg det hele, det skal så siges at jeg fik stress og depression og havde ikke særligt meget appetit så det gjorde at jeg hurtigt kom ned i vægt..

Anden gang fik jeg igen depression og stress, men nu er det omvendt. Har øget appetit! Trøstespisning. Og vægten går hverken op eller ned!

Det er rigtigt svært selvom jeg prøver at spise sundt og lade slikket være.

Jeg mangler stadig 10 kilo og bliver så sur når jeg ikke kan passe mine gamle jeans øv øv

heldig jer det går hurtigt for ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

XXSS

fiijaa skriver:

Det er helt rigtigt!

Jeg har fået to børn i løbet af kort tid (jan 09 og dec 09)  

Første gang tabte jeg det hele, det skal så siges at jeg fik stress og depression og havde ikke særligt meget appetit så det gjorde at jeg hurtigt kom ned i vægt..

Anden gang fik jeg igen depression og stress, men nu er det omvendt. Har øget appetit! Trøstespisning. Og vægten går hverken op eller ned!

Det er rigtigt svært selvom jeg prøver at spise sundt og lade slikket være.

Jeg mangler stadig 10 kilo og bliver så sur når jeg ikke kan passe mine gamle jeans øv øv

heldig jer det går hurtigt for ..

Ja jeg synes også det er snyd.. Men rart at høre at jeg ikke er den eneste, selvom det er irriterende ...

Anmeld

1. september 2010

Mira0911

Jeg tog 18 kg på under graviditeten for 1½ år siden... Jeg gjorde som sådan ikke rigtig noget for at smide kg. Spiste masser af grønt osv..

Ud af de 18 kg mangler jeg ca 2 kg endnu, men dem kan jeg dog godt leve med, ikke noget der irritere mig på nogen måder... :)

Anmeld

1. september 2010

fiijaa

hehe ja godt der er flere af os der har det svært med det vægttab!

det er ingenting at klage over hører jeg ellers fra mange, og at det nok skal tabes væk det tager bare sin tid, men jeg ville da gerne høre om nogen har gode slankekure de vil dele? det ville i hvert fald give mig et kæmpe smil på hvis jeg om en uge havde tabt 1 kilo eller 2 :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.