køkkenmaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Helle30

Asser! Det er en Philips HR 1861. Suuuper maskine. Den tager hele frugter pga. det store rør.

Lige nu buugner det med gulerødder, rødbeder + nye æbler og pærer. Man skulle ikke tro det, men gulerødder og rødbede giver en fantastisk naturlig sødme i sådan en friskpresset juice + nogle helt vilde farver. Og så er rødbeden hammer sund. Glem ikke et lille stykke øko-citron sammen med det øvrige. Det frisker enhver juice op.

Gutes Vergnügung - som man siger.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Millebasse

Se lige her:

http://www.swiflet.com/davidt/davi/5/1/

Den skal jeg ud og købe idag

Anmeld

6. september 2010

Helle30

Millebasse skriver:

Se lige her:

http://www.swiflet.com/davidt/davi/5/1/

Den skal jeg ud og købe idag

Det er lige nøjagtig den, jeg har.Glæd dig!

- Helle

Anmeld

6. september 2010

Astrid P

Helle30 skriver:

Asser! Det er en Philips HR 1861. Suuuper maskine. Den tager hele frugter pga. det store rør.

Lige nu buugner det med gulerødder, rødbeder + nye æbler og pærer. Man skulle ikke tro det, men gulerødder og rødbede giver en fantastisk naturlig sødme i sådan en friskpresset juice + nogle helt vilde farver. Og så er rødbeden hammer sund. Glem ikke et lille stykke øko-citron sammen med det øvrige. Det frisker enhver juice op.

Gutes Vergnügung - som man siger.

- Helle

Nu har jeg bestilt! Hurra, hvor jeg glæder mig...

Så varer det nok ikke længe før jeg skriver og skal have opskrifter og inspiration!

Anmeld

16. september 2010

linemus

Er der nogen der har en Kitchen-aid køkkenmaskine? Eller har en mening om den?

Jeg er blevet spurgt om jeg ønsker mig sådan en i fødselsdagsgave, så jeg tænker grundigt over om jeg har brug for den og om den er god... Den er i hvert fald lækker at kigge på.

Line

Anmeld

16. september 2010

Grynt

Kender ikke en disse til nogle af maskinerne og har egentlig altid ment jeg aldrig skulle have sådan en. Meeeen man kan jo godt gå hen og skifte mening, kan man ikke? Nu har jeg i allefald lånt en maskine nede fra mit arbejde af og har allerede bagt boller og pølsehorn. Aldrig har dejen været så lækker, og det må jo bestemt være maskinens skyld. Så jo, tror jeg vil ønske mig en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.