køkkenmaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Siber

Hej cornflekkermødre

Har i en køkkenmaskine? hvilken en? hvad kan den?

Jeg ønsker mig for vildt en. Jeg/vi bager meget og vi kunne ogsdå godt bruge en til at lave fiskefars eller andet fars med!

Men de koster jo 5000kr

jeg skal spare sammen til en!

Gode råd modtages

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Monica

Jeg hænger lige på her... Overvejer det også... Men de koster en bondegård...

Anmeld

29. august 2010

Plysbjørnen

Jeg har også en på min "drømmeønskeliste", det er den liste hvor jeg skriver de ting på som jeg godt kunne tænke mig, men næppe får råd til...

Anmeld

30. august 2010

Lise

Jeg har en skøn Kenwood-maskine. I LOVE IT!!!  

Fik den i fødselsdagsgave af min rare mand for nogle år siden. Han havde kigget på den i el-gigante, men syntes den var lidt pebret - og på en eller anden måde lykkedes det ham at få en der stod på lageret, hvor papkassen var gået itu, til halv pris  Så kunne den bare ikke byttes - men det skulle den jo heller ikke..

Anmeld

30. august 2010

Helle30

Jeg har også en Kenwood, og jeg er SÅ glad for den og bruger den til alt muligt.

Den har røremaskine, foodprocessor, rive- og skiveplader, blender, juicer (bruger jeg så ikke, da jeg har en skøn juicemaskine) og kødhakker. Jeg fik den til jul for 4 år siden, og jeg mener, den kostede 3600,- Det er mange penge, men den har godtnok hjulpet mig MEGET. Jeg har ikke de store erfaringer med køkkenmaskiner, men jeg synes denne er meget robust og kraftfuld - altså; næsten ligegyldigt hvor store mængder, jeg putter i den, så kører den bare på.

- Helle

Anmeld

30. august 2010

Louise mortil4

Jeg har også en kenwood, bruger den dog næsten kun til at lave dej i, men der er andre ting med til den også. Der ud over har vi en som jeg egentlig brugte til at lave dej med inden jeg fik kenwooden, men da tvillingerne og Nanna  kom til blev skålen i den bare for lille, men den har også et rive jern med forskellige indsatser med, en blender ja den kan faktisk alt det kenwooden ikke har. Jeg er super glad for min kenwood maskine efter jeg fik lært atbruge den da den er meget forskellig fra den anden maskine

Anmeld

30. august 2010

Astrid P

Helle30 skriver:

Jeg har også en Kenwood, og jeg er SÅ glad for den og bruger den til alt muligt.

Den har røremaskine, foodprocessor, rive- og skiveplader, blender, juicer (bruger jeg så ikke, da jeg har en skøn juicemaskine) og kødhakker. Jeg fik den til jul for 4 år siden, og jeg mener, den kostede 3600,- Det er mange penge, men den har godtnok hjulpet mig MEGET. Jeg har ikke de store erfaringer med køkkenmaskiner, men jeg synes denne er meget robust og kraftfuld - altså; næsten ligegyldigt hvor store mængder, jeg putter i den, så kører den bare på.

- Helle

Hvad er det for en juicer du har? Jeg kan huske at du snakkede så begejstret om den, og nu er jeg nok nødt til at eje den!

BTW, Kenwood er fantastisk, sådan en har jeg også. Med kødhakker og hele svineriet!!!

Anmeld

30. august 2010

Siber

Lise skriver:

Jeg har en skøn Kenwood-maskine. I LOVE IT!!!  

Fik den i fødselsdagsgave af min rare mand for nogle år siden. Han havde kigget på den i el-gigante, men syntes den var lidt pebret - og på en eller anden måde lykkedes det ham at få en der stod på lageret, hvor papkassen var gået itu, til halv pris  Så kunne den bare ikke byttes - men det skulle den jo heller ikke..

tak for svar, det er nemlig også en kenwood jeg har set på, jeg vil gerne have den i rød!

Men ville lige høre om den var alle pengen værd, og den kan jeg høre at den er!!!

Måske vi skal købe den i sverige, næste gang vi kører gennem!

Knus

Anmeld

30. august 2010

Siber

Helle30 skriver:

- Helle

tak for svar, det er nemlig også en kenwood jeg har set på, jeg vil gerne have den i rød!

Men ville lige høre om den var alle pengen værd, og den kan jeg høre at den er!!!

Kan høre at det er en must have!

Knus

Anmeld

30. august 2010

Siber

Louise mortil4 skriver:

Jeg har også en kenwood, bruger den dog næsten kun til at lave dej i, men der er andre ting med til den også. Der ud over har vi en som jeg egentlig brugte til at lave dej med inden jeg fik kenwooden, men da tvillingerne og Nanna  kom til blev skålen i den bare for lille, men den har også et rive jern med forskellige indsatser med, en blender ja den kan faktisk alt det kenwooden ikke har. Jeg er super glad for min kenwood maskine efter jeg fik lært atbruge den da den er meget forskellig fra den anden maskine

Nu skal der spares sammen!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.