Ticket to Heaven, Reima og tommy Hilfiger flyverdragter ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. august 2010

Mathilde

Pia. skriver:

Hvis du ikke har taget mærket af kan du måske gøre det...

Nu ved jeg ikke hvad du er interesseret I ? men vil gerne holde det/den ind til du har undersøgt det...

Knus Pia.

Det var det todelte sæt fra reima tec jeg faldt over. Jeg har selv ledt efter noget lignende uden held.

Men jeg har en reima tec flyverdragt til hende i str 80 og den er god stor (tror den passer hende til vinter, for hun når jo nok at vokse lidt)... Reima er jo ret stort i størrelsen. Gælder det også for det sæt du har?

Celina er selvfølgelig 18mdr til jul, men hun er bare ikke så stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Chalala85

Pia. skriver:

Entry flyverdragt... str. 110

Var det den her som aldrig var brugt?

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Mathilde skriver:

Det var det todelte sæt fra reima tec jeg faldt over. Jeg har selv ledt efter noget lignende uden held.

Men jeg har en reima tec flyverdragt til hende i str 80 og den er god stor (tror den passer hende til vinter, for hun når jo nok at vokse lidt)... Reima er jo ret stort i størrelsen. Gælder det også for det sæt du har?

Celina er selvfølgelig 18mdr til jul, men hun er bare ikke så stor

Reima er lidt stort i størreslen med alt i deres mærke...

Hele sættet er i meget fin stand Og det er altså dejligt at have en ekstra flyverdragt eller to-delt sæt...

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Chalala85 skriver:

Var det den her som aldrig var brugt?

Ja den er aldrig brugt... (sælger den for min søster som købte den for at have en ekstra sidste år) men fik aldrig brugt den tror han havde den på en gang og det var kun på en gå tur til børnhaven da de havde glemt den anden derover dagen for inden (derfor er mærket taget ud)

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Vil lige tilføje at tingene kan hentes på sjælland (Køge/Roskilde/Solrød) eller sendes (dog imod betaling af porto) (ca. 50 kr.)

Anmeld

29. august 2010

Chalala85

Pia. skriver:

Ja den er aldrig brugt... (sælger den for min søster som købte den for at have en ekstra sidste år) men fik aldrig brugt den tror han havde den på en gang og det var kun på en gå tur til børnhaven da de havde glemt den anden derover dagen for inden (derfor er mærket taget ud)

Fedt hehe jeg har dog lige læst i tænk testen at nogen af knapperne faldt af under vask?!

Anmeld

29. august 2010

Mathilde

Pia. skriver:

Reima er lidt stort i størreslen med alt i deres mærke...

Hele sættet er i meget fin stand Og det er altså dejligt at have en ekstra flyverdragt eller to-delt sæt...

Ja vi vil have både til herhjemme og i dagplejen... Hmm jeg kan godt være bekymret for om det bliver for stort den dragt vi har måler 84cm, så det er jo næsten en str. 86...men hvis en 86 så næsten svarer til en 92, så er det alt for stort.

Det ser ellers super fint ud! Det gør den pink dragt nu også! Men den er dobbelt så dyr som den jeg lige har købt i tøj og sko men helt sikkert også bedre kvalitet.

Anmeld

29. august 2010

Pia.

Chalala85 skriver:

Fedt hehe jeg har dog lige læst i tænk testen at nogen af knapperne faldt af under vask?!

Kender den slet ikke - min søster købte den kun som en ekstra og sælger den derfor kun til 100 kr. da hverken hende eller jeg kender modellen !!!

Anmeld

29. august 2010

Chalala85

Pia. skriver:

Kender den slet ikke - min søster købte den kun som en ekstra og sælger den derfor kun til 100 kr. da hverken hende eller jeg kender modellen !!!

Nej det er selvfølgelig klart nok :-) Jeg lurer lige nettet igennem om infor og vender tilbage hvis det er. Tak i hvertfaldet

Anmeld

30. august 2010

Pia.

Chalala85 skriver:

Nej det er selvfølgelig klart nok :-) Jeg lurer lige nettet igennem om infor og vender tilbage hvis det er. Tak i hvertfaldet

Helt iorden - Du siger bare til hvis der var noget der kunne få interesse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.