Mikkline flyverdragt, hindbærrød str 86 som ny!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Christina.78 skriver:

Hvad skal du have for den???

Jeg tænker 200kr inkl Porto (50kr ca.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

millesofie

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg tænker 200kr inkl Porto (50kr ca.)

hvor bor du henne i landet ?

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Fisenberg skriver:

hvor bor du henne i landet ?

Odense

Anmeld

16. september 2010

millesofie

Ni-ko-li-ne skriver:

Odense

øv

Anmeld

16. september 2010

Christina.78

Og den er god varm her til vinter med sne/ de bliver ikke våde af at bruge den siddende i sneen evt ??

Eller kunne jeg got tænkes at ville købe den...

Anmeld

16. september 2010

Ni-ko-li-ne

Christina.78 skriver:

Og den er god varm her til vinter med sne/ de bliver ikke våde af at bruge den siddende i sneen evt ??

Vi havde ingen problemer med at holde Nikoline varm... Og den er aldrig blevet våd... Men i tests tester den lige så godt som Reima... Hvor bor du?

Anmeld

16. september 2010

Christina.78

Var nemlig i babysam og afprøve...Celavi skulle hun bruge 86 og også i Mikkline men 80 i Reima..mystisk, men den må jo hverken være for lille eller for stor !! Vil bare ikke gerne have købt en, hun sejler i, hvis du forstår..vi har nemlig en liggende herhjemme i 86 fra en bekendt, men den er ALT for stor..det er en Alpine..

Jeg bor i sønderjylland...ved Ribe hvis du ved hvor det er..hvorfor ??

Anmeld

16. september 2010

Ni-ko-li-ne

Christina.78 skriver:

Var nemlig i babysam og afprøve...Celavi skulle hun bruge 86 og også i Mikkline men 80 i Reima..mystisk, men den må jo hverken være for lille eller for stor !! Vil bare ikke gerne have købt en, hun sejler i, hvis du forstår..vi har nemlig en liggende herhjemme i 86 fra en bekendt, men den er ALT for stor..det er en Alpine..

Jeg bor i sønderjylland...ved Ribe hvis du ved hvor det er..hvorfor ??

det var mere hvis i nu boede et sted vi måske alligevel kom forbi:0)

vi skal til Sønderborg en gang næste mdr.... men jeg ved ikke om det er for længe at vente:0) jeg kan sende den imorgen hvis det er:0)

Reima er store i størrelsen, Alpine kommer fra Bilka eller Føtex og de er vidst også til den store side:0)

Anmeld

16. september 2010

Christina.78

Ok, ja det ville da have været skønt..næste måned ville ikke være et problem, men der er bare hulens langt til sønderborg, men ellers tak for tilbuddet..går lige i tænkeboks og så hører du lige fra mig igen hurtigst muligt..

Anmeld

16. september 2010

Ayasmor

Christina.78 skriver:

Vil bare lige sige at jeg havde en magen til til min datter sidste år ( i en anden farve). huk kunne ikke gå, og den holdte hende godt varm og slet ikke våd, selvom hun kun sad i sneen.. Så  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.