JEG FÅR GRRRRRRRR AF MIN ROUTER...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2008

birgittemarie

I nat sad jeg til kl. 4.00 og lagde billeder fra babytræffet i går ind på NM's hjemmeside og skrev kommentarer og var stjernetræt, men pyt, tænkte jeg, hvis jeg ikke gør det nu, bliver det aldrig gjort. Da jeg er færdig og trykker GEM går lortet ned! IGEN! Og ingen af de kommentarer, som det tog mig f#cking halvanden time at sidde og øfle mig igennem blev gemt. Jeg myrder snart den åndsvage router! Er der nogle af jer, der har forstand på sådan en indretning og ved, hvorfor hulan, den bliver ved med at droppe forbindelsen til modemmet både på den stationære og den bærbare computer? Nu prøver jeg igen at lægge kommentarer på og hvis det ikke lykkes mig, får I snart et link til albummet alligevel, som så desværre bliver uden kommentarer. Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

Loggidut

BM?

er det trådløst internet eller hvad?

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

Ja både og. Routeren var koblet til hovedcomputeren via sit ethernet stik og så havde vi den bærbare trådløst koblet på, men den smed os af begge computere, så nu har vi taget den af og jeg sidder nu og nyder den gode gamle hastighed :D

Michael ringede til producenten og de sagde, at de havde hørt om problemet før, så det er åbenbart routeren selv, der er problemet, så ind til Århus og købe ny. På fredag...

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. juli 2008

Loggidut

ok, det kan også være jeres Ip adr. der er noget galt med!

så sig til hvis det bliver ved!

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Sikke noget prut!!
Og lige til at dø lidt indvendigt af.

Prøvede det selv da jeg oprettede min hjemmeside - havde smidt 20 tons billeder og kommentarer ind, da lortet går ned da jeg trykker Gem og Luk.

Spørg lige om computeren fik et verbalt anfald før den blev henkastet til et mørkt hjørne af sofaen >(
Lige i mit tilfælde tror jeg det var selve Bricksite (Der hvor min hjemmeside er oprettet) den var gal med - Men sur og ærgelig bliver man sgu!!

Håber du tør gøre forsøget igen snart - Din mor fik dælme snapshottet et par billeder :))

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

[citat]BM? er det trådløst internet eller hvad?[/citat] Interessant... Jeg sad nemlig og rodede med IP-adresser, fordi jeg prøvede at åbne en port mellem computerne... Men, jeg tror ikke, det var det, for det var inde i firewall'en jeg gjorde det... Men hvad ved en tømrer om bagerbrød... Eller sådan noget ;) Jeg vil MEGET gerne have lov at spørge dig igen, hvis samme problem opstår, når vi får hentet en ny router! [citat]...Og lige til at dø lidt indvendigt af... [/citat] Hahaha 8D Lige præcis! Kunne ikke have sagt det mere beskrivende selv! Det er så r#v træls, at det næsten ikke er til at trække vejret bagefter. Knus fra Birgitte

Anmeld

14. juli 2008

Loggidut

du spørger bare, men man kan gå ind og reppe så den selv finder en ny ip.

og det plejer at virke her, for vi har nemlig haft mange konflikter mellem vores i alt fem comp. som er på nettet!

men nu lader det da til at funke igen!

Anmeld

14. juli 2008

birgittemarie

Det gjorde jeg efter jeg havde rodet med portene, så pyha. Så har jeg nok ikke lavet noget uopretteligt der 8D

Fedt at vide, at du ved noget om sagen, så jeg kan komme krybende til dig før jeg slår nogle ihjel næste gang, vi skal have installeret sådan en.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.