Også træt af plast uroer til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2008

Balderson

Hej Ja, det blev så ikke lige den uro der kom op på min søn værelse... Den ser sku uhyggelig ud... Men selve ide'en om at få en trendy og anderledes uro er jeg helt klart med på :) Ville fortrække glade farver og så ville jeg jeg vælge en uro hvor figurerne hænger vandret og ikke lodret... Dette ville jeg fordi at det må sku være kedeligt som baby at ligge og kigge op og det eneste man kan se er fødderne på dyrene eller en eller andet trækant.. Så er det da sjovere at de hænger vandret, så man kan se dem... Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

fam.4xc

helt enig med de andre kloge piger :))

Og vil dog nævne at man også kan få nogle fantatiske søde i træ, så det behøver skam ik være plast :)

Kh Camilla hvis Catrine pige smadder gerne vil bide i fuglens vinger på hendes træ uro..........

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Uhh, holder nok med de andre.
Hvis det er design, er jeg nok lidt utrendy :$

De skal dog have credit fordi man har mulighed for at skifte de lidt creepy figurer ud med noget der er lidt mere stille og roligt :)

Anmeld

14. juli 2008

82Miraklet

Naija har en fin træ uro med sommerfugle...

har lige taget et fint billede af den.....

men kan bare IKKE finde ud af hvordan man sætter det billede ind her så I kan se det.... Irreterende >(

Øv øv

Anmeld

14. juli 2008

Bastian

14. juli 2008

Kvindemin

De er SØDERE :)

Men slet ikke min smag.

Anmeld

14. juli 2008

Loggidut

ark den er godt nok heller ikke efter min smag...

skal sådan noget op, skal det være for at glæde mit barn, og ikke mig.

Børn bliver tiltrukket af klare og stærke farver, og det syntes jeg så heller ikke lige den der afspejler.

men at det er spøgelser er nok lidt ligegyldigt...så små børn glor mest på farverne.
dog ville jeg nok vælge nogle lidt mere lette motiver, måske nogle motiver hvor man kan snakke om hvad det er der fiser rundt oppe over hovederne på dem, altså, en blomst, en bi, en bil, en hund, ting de kan forholde sig til!

men når jeg har ytret min mening, må jeg så også sige at vi alle har ret til vores forskelligheder...og smage.

så tillykke med du fandt den uro som du syntes var fed!

Anmeld

14. juli 2008

Stumpen

Tak fordi at du deler dit fund med os, men jeg må så erkende at jeg ikke kan forstå at du synes at den er trendy... Spøgelser eller ej, men den måde den er lavet på finder jeg slet ikke trendy, blev noget overrasket over at se den ;)
De der pinde (kina-uroer mener jeg de kaldes, men er ikke lige sikker, men kan finde ud af det) kan købes i panduro og så kan du selv lave en uro...

Så er jeg mere til Tiny love musik uroer

http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&Data= ProductInfo&key=20270015
(H)

Anmeld

14. juli 2008

twinboys

sbs78 skriver:

hvis firguerne blev skiftet ud med blomster, biler, stjerner mm. så ville den være perfekt:)

også helt enig her...:)

Anmeld

14. juli 2008

Kvindemin

Ligepræcis Loggidut :)
- Lige hvad jeg ville have sagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.