Også træt af plast uroer til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. juli 2008

Sommerpip

Jeg ved jeg ikke er alene om det - at være blevet gravid (nu mor) og konstatere at der til baby kun er plasturoer. Hvorfor er det kun voksne der skal have design? Trendy farver og lækre materialer er vel også til baby?

Nu kan man få uroer der er designet så det passer ind i din trendy stil, men baby også får opfyldt behovet for stærke farver osv. Her er de: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&i d=9996727&forum=372&road=&search=&sort=ID%20DESC&s tatus=1

Hvis der er andre end mig der har det på den måde, så sæt gerne flere link ind af design-ting til baby. Glæder mig allerede ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

Kvindemin

Jeg syntes det ser forfærdeligt ud, det der :)
Det er min mening.

Anmeld

14. juli 2008

M&F&C

Jeg må altså holde med Christinap ;) - synes de er lidt skræmmende..

Anmeld

14. juli 2008

twinboys

Godt nok heller ikke lige min smag...:-o

Mvh Majbritt

Anmeld

14. juli 2008

A.

Chritinap skriver:

Jeg syntes det ser forfærdeligt ud, det der :)
Det er min mening.

er med på den:))

Anmeld

14. juli 2008

sbs78

jaaaa må også nok indrømme, at de ser lidt farlige ud:S Men iden er rigtig god, men firguerne skal bare være lidt mere glade(L)

Anmeld

14. juli 2008

charlottekri

puha, ligge i et dunkelt værelse og se på kranier og spøgelser... hvilke forældre er det der vil skræmme deres børn bare fordi det er trendy(?)
(H)

Anmeld

14. juli 2008

sbs78

hvis firguerne blev skiftet ud med blomster, biler, stjerner mm. så ville den være perfekt:)

Anmeld

14. juli 2008

charlottekri

helt enig!!!

Anmeld

14. juli 2008

M&F&C

sbs78 skriver:

hvis firguerne blev skiftet ud med blomster, biler, stjerner mm. så ville den være perfekt:)

Lige netop :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.