Vis mig dit puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

karina pigen

jeg gav 1000 kroner for det og det koster som helt nyt i babysam næsten 3000.. jeg købte det lidt brugt et fejl købt rugt i 4 mdr..over den blå avis.. og de er stadig til at få okay billige på den blå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Ellers så har vi altså en fra IKEA fra vores første barn, som vi ikke kommer til at tage i brug, da vi har fået en puslekommode af en veninde. Men du må gerne få den hvis du vil. Der er hynde til osv.

Ser sådan ud

ANTILOP Vægpuslebord hvid Bredde: 74 cm Dybde: 78 cm Højde: 78 cm Maks. belastning: 25.00 kg

Du kan skrive hvis det har interesse. Ellers bliver den bare smidt ud, da vi ikke kan gemme mere på alt muligt. Den er rigtig fin.

Hvor er du sød, tusind tak! Men jeg har netop i weekenden fået aftale i stand med svigerfar! Ellers rigtig sødt af dig!

Anmeld

30. august 2010

Moaaar <3

Malonde1985 skriver:

Nej du er ikke den eneste... Jeg har for 3 uger siden fået en puslekommode af en veninde. En hvid kommode med et topstykke som går lidt længere udover kanten, så baby kan ligge der. Prøver lige at finde et billede. Der er 3 dybe skuffer, med plads til tøjet.. Tror kæresten kommer hjem med den idag, så kan noget af babytøjet blive lagt i skufferne.

Puslekommode , "Nelly", BabySam , Hvid laminat , h:  	 97Sådan ser den ud - har lige lånt billedet et andet sted..

Den minder meget om min udover at vores stykke sidder foran hvor dit bagved, altså så det er stort nok til puslemadrasen =()

Anmeld

30. august 2010

Moaaar <3

karina pigen skriver:

jeg gav 1000 kroner for det og det koster som helt nyt i babysam næsten 3000.. jeg købte det lidt brugt et fejl købt rugt i 4 mdr..over den blå avis.. og de er stadig til at få okay billige på den blå..

Den er sindsyg flot, den var jeg også vild med til jeg så prisen. Og er simpelthen for nærrig til at give 3000kr til en puslekommode.

Godt køb =)

Anmeld

30. august 2010

MichelleL

Hej...

Jeg er ikke så hurtig endnu... Jeg er 15+2 og syntes ikke lige det haster..

Vi er dog igang med bryggers, hvor vi er igang med at støbe vask og laver en ekstra pusleplads der :-) udover den i det værelse vi er ved at tømme i huset til børneværelse.. Men kigger lidt.

Anmeld

1. september 2010

Diana...

Vi har smidt det andet ud vi havde til Lucas selv om han stadig er ble dreng men jeg var så træt af det fylde så meget. Så nu skal vi ud og købe et til at hænge på væggen man kan købe det i babysam har ikke lige et billed af det men de har kun et til væggen så det kan ses der 

Sikke nogen finde borde i har fundet 

Anmeld

1. september 2010

Sofia

Vi leder med lys og lygte efter en større lejlighed, så køber ikke puslebord osv. før jeg ved hvor vi skal bo. Men har overvejet den reol fra Hensvik Ikea har, med puslebord på.. Synes den serie er så fin Vil gerne have tremmeseng derfra også.

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

Prutten 19+ skriver:

Den er sindsyg flot, den var jeg også vild med til jeg så prisen. Og er simpelthen for nærrig til at give 3000kr til en puslekommode.

Godt køb =)

jegvar lige inde på den blå avis idag og der er et par stykker af dem derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.