Vis mig dit puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.626 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. august 2010

Moaaar <3

Så købt jeg sq lige et brugt puslebord =)
Det er dejlig hvidt, nok nærmer puslekommode.

til kun 300 kr , billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Moaaar <3

ups fik da ikke billedet med , kommer her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2010

Moaaar <3

Er jeg virkelig den eneste som har købt puslebord

Anmeld

29. august 2010

AnneBJ

Herhjemme er vi ikke nået til det endnu i hvert fald Jeg er så også kun 10+4 idag. Vi skal have et væghængt, håber svigerfar kan lokkes til at lave et.

Det er en rigtig sød puslekommode du har fundet, det ville jeg også gerne have, men vi har ikke plads

Anmeld

29. august 2010

Moaaar <3

AnneBJ skriver:

Herhjemme er vi ikke nået til det endnu i hvert fald Jeg er så også kun 10+4 idag. Vi skal have et væghængt, håber svigerfar kan lokkes til at lave et.

Det er en rigtig sød puslekommode du har fundet, det ville jeg også gerne have, men vi har ikke plads

Vi har også liiiige plads til den, men fordelen er at tøjet fra bebs kan komme iskufferne

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

Æblekage skriver:

Er jeg virkelig den eneste som har købt puslebord

Nej du er ikke den eneste... Jeg har for 3 uger siden fået en puslekommode af en veninde. En hvid kommode med et topstykke som går lidt længere udover kanten, så baby kan ligge der. Prøver lige at finde et billede. Der er 3 dybe skuffer, med plads til tøjet.. Tror kæresten kommer hjem med den idag, så kan noget af babytøjet blive lagt i skufferne.

Puslekommode , "Nelly", BabySam , Hvid laminat , h:  	 97Sådan ser den ud - har lige lånt billedet et andet sted..

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

AnneBJ skriver:

Ellers så har vi altså en fra IKEA fra vores første barn, som vi ikke kommer til at tage i brug, da vi har fået en puslekommode af en veninde. Men du må gerne få den hvis du vil. Der er hynde til osv.

Ser sådan ud

ANTILOP Vægpuslebord hvid Bredde: 74 cm Dybde: 78 cm Højde: 78 cm Maks. belastning: 25.00 kg

Du kan skrive hvis det har interesse. Ellers bliver den bare smidt ud, da vi ikke kan gemme mere på alt muligt. Den er rigtig fin.

Anmeld

30. august 2010

IAH

Vi er ikke kommet så langt endnu.

Vi skal have bygget køkkenet om her i løbet af september/oktober, så jeg regner med at det kommer tíl at være derude på en eller anden måde. Så er der ikke så langt til rindende vand, bordet bliver i en ok højde og der vil være masser af skuffer til babytøj.

Knus Iben 

Anmeld

30. august 2010

karina pigen

jeg var lidt hurtige ude da jeg så det jeg villeha kunne fået til næste ingen penge.

jeg ville ha en Hyacint puslekommode, og det fik jeg så.. hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. august 2010

Mettemus

karina pigen skriver:

jeg var lidt hurtige ude da jeg så det jeg villeha kunne fået til næste ingen penge.

jeg ville ha en Hyacint puslekommode, og det fik jeg så.. hehe

Det er jeg lidt vild med - hvor har du købt det og hvad er prisen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.