Så er "ferien" begyndt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2008

ivfmarie

Og gæt hvad vi starter med..
At rense gulvtæppe! 8( Tænk at bruge en feriedag på det - men det trænger bare så ufattelig meget. Og så skal der vaskes vinduer bagefter...
For at det ikke skal være ene sure tjanser idag, så står den heldigvis på Zoo i eftermiddag og spisning ude i aften.

Så jeg kommer ikke meget på idag - men det ser nu heller ikke ud til at siden plages af indlægs-diarre... Måske er ferien ved at være over alle?

God dag

Marie - der lige knapper en arbejds-ferie-bajer op ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2008

Joan ( Smallie )

Næh jeg har ikke ferie endnu. Det har jeg først hen i uge 33 men det er med vilje vi vælger at holde ferie så sent.

Men har da fri idag og vælger at bruge dagen på at sætte tapet op inde på det værelse Niels skal have når den lille ny kommer.

Skal jo ligesom til at igang inden jeg bliver alt for stor. Ikke nemt at sætte tapet op med stor mave;)

Og håber så på at jeg kan blive færdig inden vi holder ferie så jeg kan få lov at nyde den med min familie.

Men i må have en rigtig tur i zoo. Gid det var mig der skulle afsted.:$

Joan som for engang skyld får lavet bare lidt

Anmeld

14. juli 2008

Tynen

Enjoy!!;)
I det mindste lyder det som om at I slutter dagen af med noget der er liiidt mere tiltrækkende!

Nu vil jeg er smut i Babysam og fyrer kærestens fødselsdagpenge af på en ny babyalarm - Ahh!! :D

God dag til alle!!! (L)

Anmeld

14. juli 2008

Helle30

Ved du hvad Ivfer. Det er s'gu i orden at få lavet lidt derhjemme, når man har ferie. Selv bliver jeg rastløs efterr bare 15 min. på solsengen, så hér står den også altid på ét eller andet projekt i ferierne. I det mindste er I så sammen om det. Hér holder manden max én uges ferie om året, og den er altså helliget til én eller anden udflugt. Og så må I have rigtig god tur i zoo mv. senere. Drik lige en øl for mig også Marie. - Helle - i fødselsdagsfestforberedelser

Anmeld

14. juli 2008

Siber

rigtig god ferie til jer!

Jeg glæder mig til uge 34 35 så har vi ferie!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.