scor min arbejdskollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

charlottekri

quity skriver:

Ja det at kunne tage noget af sig selv skulle ik være et problem, for når man har været alene mor/single i 5 år så kan man skisme selv, eller rettere sagt jeg kan selv..

Kan man andet end at tage imod andres børn?  Nej, vel

det sagde jeg nemlig også til ham  de der ville være herinde var jo nok selv enlige mødre (forhåbentligt he he) så de kunne jo nok tage lidt af dem selv he he

og med hensyn til det sidste så har du ganske ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

quity

charlottekri skriver:

det sagde jeg nemlig også til ham  de der ville være herinde var jo nok selv enlige mødre (forhåbentligt he he) så de kunne jo nok tage lidt af dem selv he he

og med hensyn til det sidste så har du ganske ret

Kunne da være sjovt at snakke lidt med ham, for at finde ud af han er for en. Men ved ik om jeg er lidt for genert til en start. (Er normalt ik genert, men hvad sådan noget her så er jeg nok lidt genert)

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

Kunne da være sjovt at snakke lidt med ham, for at finde ud af han er for en. Men ved ik om jeg er lidt for genert til en start. (Er normalt ik genert, men hvad sådan noget her så er jeg nok lidt genert)

du skal da bare springe ud i det!! jeg ved at han er frisk på at møde nye mennesker (han siger selv at han er mega genert, men har nu ikke mærket til det, men nu har vi jo også været NØDT til at snakke sammen )

jeg synes at han er utrolig nem at snakke med!! go for it girl

(og så kan jeg se på din profil at du bager kager, og hvis der er nogen der er kageglad så er det ham!!! )

Anmeld

28. august 2010

charlottekri

og op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.