scor min arbejdskollega

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.848 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. august 2010

charlottekri

min forholdsvis nye arbejdskollega er jo som i nok kan regne ud single og er frisk på at møde en qvinde

han er lige blevet 32 år og er alenefar til 2 skønne tøser. han er desuden lige oprettet som bruger herinde, men har desværre ikke nået at gøre så meget ved det endnu

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=10343

men er dog på fb og der kan i bedre se ham he he

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000002040864&ref=ts

han er rigtig sjov og altid glad!!

skynd jer at kontakte ham  (jeg ved at i vil få det sjovt!!!)

mvh charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

charlottekri

jeg kan desværre ikke sige så meget om ham da jeg kun har kendt ham i snart 3 mdr  

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

prøver lige med et billede så

Anmeld

26. august 2010

quity

Nej hvor sjovt, jeg har to fælles venner(inder) med ham på fb. Kender ham dog ik.

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

Nej hvor sjovt, jeg har to fælles venner(inder) med ham på fb. Kender ham dog ik.

ja det er faktisk lidt sjovt  og mener faktisk at der også er en anden bruger herinde der har truet med at smide ham herind he he men jeg kom først

Anmeld

26. august 2010

quity

charlottekri skriver:

ja det er faktisk lidt sjovt  og mener faktisk at der også er en anden bruger herinde der har truet med at smide ham herind he he men jeg kom først

Hvad leder han efter hos en hunkøn??

Anmeld

26. august 2010

millesofie

nårh han ser da sød ud 

jeg er bare ikke rigtig på jagt har ikke tiden lige nu, men du kan da hilse ham og sige at han ser rigtig sød ud

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

quity skriver:

Hvad leder han efter hos en hunkøn??

hm, den var svær he he

men han har nævnt noget med at han forventer at vedkommende skal kunne tage noget af sig selv (hans eks var vist lidt modsat) og som selvfølgelig vil tage imod hans unger

han er en gut med mange jern i ilden, men tror at det allervigtigst for ham er hans familie (deriblandt en ny kærste )

der er gang i ham og det er aldrig kedeligt tror jeg

Anmeld

26. august 2010

charlottekri

Fisenberg skriver:

nårh han ser da sød ud 

jeg er bare ikke rigtig på jagt har ikke tiden lige nu, men du kan da hilse ham og sige at han ser rigtig sød ud

hvor ærgerligt

det skal jeg sige til ham

Anmeld

26. august 2010

quity

charlottekri skriver:

hm, den var svær he he

men han har nævnt noget med at han forventer at vedkommende skal kunne tage noget af sig selv (hans eks var vist lidt modsat) og som selvfølgelig vil tage imod hans unger

han er en gut med mange jern i ilden, men tror at det allervigtigst for ham er hans familie (deriblandt en ny kærste )

der er gang i ham og det er aldrig kedeligt tror jeg

Ja det at kunne tage noget af sig selv skulle ik være et problem, for når man har været alene mor/single i 5 år så kan man skisme selv, eller rettere sagt jeg kan selv..

Kan man andet end at tage imod andres børn?  Nej, vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.