Viktors ar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Det er godt nok blevet flot  Han er en rigtig sød charmetrold med det flotteste smil

tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

otlitrom

Moar'en skriver:

Du er velkommen til at spørge. Jeg har den holndning at det går jo ikke væk bare fordi vi ikke taler om det.

Jov Viktor skal opereres igen når han er et sted mellem 3 og 6 regner vi med, jo længere vi kan vente jo længere venter vi. Den operation han har fået lavet nu er kun det halve operation. Vi har faktisk aldrig fået afvide om han vil blive erklæret rask, men jeg tror det nu ikke. Hans iltmætning vil aldrig komme på 100. Den vil altid komme til at ligge på omkring 75-85 ca.

Og mange tak, jeg synes jo os han er noget så charmerende og altid glad.

Det tror jeg er en rigtig sund indstilling!!

Det må være svært at have et sygt barn der skal opereres, men jeg håber de får hjulpet ham så godt, at han ikke kommer til at mærke så meget til det! Han virker som en glad og livsglad dreng, jeg tror ikke han er sådan at vælte af pinden

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

kitty skriver:

Det tror jeg er en rigtig sund indstilling!!

Det må være svært at have et sygt barn der skal opereres, men jeg håber de får hjulpet ham så godt, at han ikke kommer til at mærke så meget til det! Han virker som en glad og livsglad dreng, jeg tror ikke han er sådan at vælte af pinden

Tak.

Jeg synes man "glemmer" det i hverdagen. Han er jo så glad og aktiv. Han spiser og udviklerig finnt og det er jo vigtig. Men lige så snart han bare er lidt blå er man igen på mærkerne. Man lære og leve med det. Og ja han er en meget livs glad dreng. Han var igang med at lege igen da han ikke var koblet til flere maskiner. Det var 2 dage efter, det er imponerende at se hvor hurtige de kommer sig

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Moar'en skriver:

Tak.

Jeg synes man "glemmer" det i hverdagen. Han er jo så glad og aktiv. Han spiser og udviklerig finnt og det er jo vigtig. Men lige så snart han bare er lidt blå er man igen på mærkerne. Man lære og leve med det. Og ja han er en meget livs glad dreng. Han var igang med at lege igen da han ikke var koblet til flere maskiner. Det var 2 dage efter, det er imponerende at se hvor hurtige de kommer sig

Ja, an er en sej gut! Det er utroligt hvd børn kan klare. Og selvfølgelig er der ting der gør Jer ekstra opmærksomme. Men så længe i kan håndtere det og snakke om det, så synes jeg det er virkelig stærkt!

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

kitty skriver:

Ja, an er en sej gut! Det er utroligt hvd børn kan klare. Og selvfølgelig er der ting der gør Jer ekstra opmærksomme. Men så længe i kan håndtere det og snakke om det, så synes jeg det er virkelig stærkt!

Tak, det kan vi og det gør vi

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

maria_wt skriver:

Det har han da lige taget i stiv arm det der... Lækker mås 

det har han

Anmeld

26. august 2010

Maria.

Det er helet flot! Hvor er han dog sød!

Anmeld

26. august 2010

Bare mig..

Wow hvor er det blevet godt... Hvilken forskel!

Må jeg spørge hvad det skyldes?

Og forresten, hvor er han bare for SØD altså!

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

Maria. skriver:

Det er helet flot! Hvor er han dog sød!

Mange tark

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

~~M.Nielsen~~ skriver:

Wow hvor er det blevet godt... Hvilken forskel!

Må jeg spørge hvad det skyldes?

Og forresten, hvor er han bare for SØD altså!

Han er hjertebarn (et univentrikulært hjerte med en AVSD og en forsnævring af lunge pulsåren) og er derfor blevet opereret første gang da han var 6 mdr

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.