Viktors ar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.176 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. august 2010

Moar'en

Jeg sad lige og kiggede på billeder fra da viktor var på sygehuset og kom så til at tænke på at det er "kun" 1 år siden. Så ville lige vise hvor flot hans ar er blevet på et år, jeg er dybt imponernde. Ville ikke noget med dette indlæg.

1. billed er tage 4 dage efter operationen

2. billed ca 2 mdr efter

3. billed er ca 1 år efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Mathilde

Hold da op der er ikke meget at se!!! Imponerende

Anmeld

26. august 2010

BechHannibal

Wow, det er da blevet imponerende flot

Anmeld

26. august 2010

Dot D

Det er helet flot. Det er altså noget børn er gode til. Sophus blev opereret for brok, da han var 2 måneder og det ar er helt væk i dag, hvor han er 2 år og 5 måneder

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

Ja jeg har jo tænkt så meget over det til hverdag, men nu hvor jeg så sidder og ser billeder er der flere hvor jeg slet ikke kan se det. Det er vildt.

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

Dot D skriver:

Det er helet flot. Det er altså noget børn er gode til. Sophus blev opereret for brok, da han var 2 måneder og det ar er helt væk i dag, hvor han er 2 år og 5 måneder

Det er altså lidt vildt. Når jeg så kigger på mit ar fra KS som jo er 1½ år gammel, er jo meget tydeligt endnu, men det genere mig nu ikke.

Anmeld

26. august 2010

otlitrom

Det er helt meget flot op!

Må jeg spørge, om Victor skal opereres igen, eller er han rask nu? Du behøver ikke svare, hvis ikke du har lyst.

Han er simpelthen sådan en charmerende lille gut, med masser af skønne ansigtsudtryk

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

kitty skriver:

Det er helt meget flot op!

Må jeg spørge, om Victor skal opereres igen, eller er han rask nu? Du behøver ikke svare, hvis ikke du har lyst.

Han er simpelthen sådan en charmerende lille gut, med masser af skønne ansigtsudtryk

Du er velkommen til at spørge. Jeg har den holndning at det går jo ikke væk bare fordi vi ikke taler om det.

Jov Viktor skal opereres igen når han er et sted mellem 3 og 6 regner vi med, jo længere vi kan vente jo længere venter vi. Den operation han har fået lavet nu er kun det halve operation. Vi har faktisk aldrig fået afvide om han vil blive erklæret rask, men jeg tror det nu ikke. Hans iltmætning vil aldrig komme på 100. Den vil altid komme til at ligge på omkring 75-85 ca.

Og mange tak, jeg synes jo os han er noget så charmerende og altid glad.

Anmeld

26. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er godt nok blevet flot  Han er en rigtig sød charmetrold med det flotteste smil

Anmeld

26. august 2010

maria_wlt

Det har han da lige taget i stiv arm det der... Lækker mås 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.