Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malonde1985 skriver: Hvornår handler du ind sådan her igen??? lige før jul?? vil gerne ha et voksen næste gang. Min store pige har så meget sengetøj lige nu, så vil hellere vente lidt til hun går op i en voksendyne.
Hvornår handler du ind sådan her igen??? lige før jul?? vil gerne ha et voksen næste gang. Min store pige har så meget sengetøj lige nu, så vil hellere vente lidt til hun går op i en voksendyne.
Ja det kunne da godt ske
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pris for Baby?
Chritinap skriver: Pris for Baby?
Har sendt dig en pb
Jeg vil også gerne vide en pris?? skal have to sæt baby et i grøn og et i blå.
mullesmith2 skriver: Jeg vil også gerne vide en pris?? skal have to sæt baby et i grøn og et i blå.
sender dig en pb...
jeg vil også gerne be om en pris på baby og junior, vil gerne ha baby i lilla og og junior i pink
twinboys skriver: hvad med småfolk???
hvad med småfolk???
Er dybt forelsket i Katvig Småfolk synes jeg ikke er helt så pænt
Jeg kan selvfølgelig ikke huske priserne fra sidste gang, så kan du sende en besked med priserne på begge mærker i voksenstørrelse?
GUSO skriver: Hej.. Kunne godt tænke mig pris og evt billede på småfolk junior.. Tænker om det er lilla/ lilla eller lilla/hvid??
Hej.. Kunne godt tænke mig pris og evt billede på småfolk junior.. Tænker om det er lilla/ lilla eller lilla/hvid??
Du kan google det så kommer der billede frem eller tjekker lige om jeg har et billede... Det havde jeg.. sender dig lige en pb
Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128