Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.480 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. august 2010

mortilflere

Jeg hedder Annemarie , er lyvogtyve år (38) , bor på en gård i Randers sø , med min dårligere ½ del , vi har snart været sammen i 20 år 

Vi har 4 børn , en dreng på 17 , en pige på 14 , en dreng på 6 og hende der er grunden til jeg fandt herind er Alberte på 5 år

Hvad Alberte fejler ved vi ikke men hun er ca 2½ år bag ud , er tiltider kørestols bruger og går i special børnehave inde i Randers.

Vil i vide mere må i spørge

Kh Am

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Ranarupta

mortilflere skriver:

Jeg hedder Annemarie , er lyvogtyve år (38) , bor på en gård i Randers sø , med min dårligere ½ del , vi har snart været sammen i 20 år 

Vi har 4 børn , en dreng på 17 , en pige på 14 , en dreng på 6 og hende der er grunden til jeg fandt herind er Alberte på 5 år

Hvad Alberte fejler ved vi ikke men hun er ca 2½ år bag ud , er tiltider kørestols bruger og går i special børnehave inde i Randers.

Kh Am

Velkommen til Annemarie!!

Jeg håber, at du bliver rigtigt glad for at bruge siden!

Hvordan og hvorledes med Alberte? Er hun i udredning?

Jeg er 31 år og har været sammen med min kæreste i 8 år til nytår. Sammen har vi lille Albert fra 13/5 i år. Albert er født 5 uger for tidligt og havde en hård start. Men nu er han en glad og rask baby, hvilket er det vigtigste! (Og så må vi tage den derfra, hvis der kommer senfølger...)

Vh, Karina

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

mortilflere skriver:

Kh Am

Hej Annemarie.

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her. Det lyder da ikke rart at i ikke ved hvad jeres prinsesse fejler.

Jeg hedder Rikke, bor lidt uden for Vejle med min mand og Vores søn Viktor. Viktor er 1½ år gammel og hjertebarn.

Anmeld

26. august 2010

mortilflere

Alberte er pt opgivet i Dk , og flere lande , det troede hun havde Rett syndrom , men det er hun for klog til

Men de har trodet så meget muskelsvind , cancer , osv alle prøver er bare normale........

Vi skal henvises til center for sjældene handicap på mandag , da vi pt selv har et behov for at finde noget , da hendes ben bliver dårligere mod forventet , og vi slogs med kommunen der ik kan gøre noget uden at vide hvad de står med åbenbart............

kh Am

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Hej Am

og velkommen til. Jeg hører ikke til under denne katagori. Men jeg kender rigtigt mange med handicappede børn, så derfor følger jeg lidt med.

Jeg har bl.a. en bekendt, der beskriver hendes datter præcist på samme måde som du beskriver din datter- i hvertilfælde den korte version. Denne lille pige har psoriasisgigt. Jeg ved ikke om I er blevet tjekket for det?

Knus

Anmeld

26. august 2010

mortilflere

Hej

Efter hvad jeg lige kan læse om det har hun det ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2010

mortilflere

Ups det var stort LOL troede det kom i min underskrift LOL

Anmeld

26. august 2010

Pia.

Hej

Velkommen til... Håber du bliver rigtig glad for at være her inde... Det er en skøn side...

Jeg hedder Pia og er 32 år er mor til tre børn - Mikkel på 11½ år Mille på snart 8 år og Mads på 4½ år.. Jeg bor på Sjælland tæt ved Roskilde...

Glæder mig til at lære dig og dine børn bedre at kende...

Knus fra Pia.

Anmeld

26. august 2010

aarhusmor

Hvor er hun sød, en rigtig princesse

Anmeld

26. august 2010

Moar'en

mortilflere skriver:

Alberte er pt opgivet i Dk , og flere lande , det troede hun havde Rett syndrom , men det er hun for klog til

Men de har trodet så meget muskelsvind , cancer , osv alle prøver er bare normale........

Vi skal henvises til center for sjældene handicap på mandag , da vi pt selv har et behov for at finde noget , da hendes ben bliver dårligere mod forventet , og vi slogs med kommunen der ik kan gøre noget uden at vide hvad de står med åbenbart............

kh Am

Jeg håber da virkelig at i så kan få lidt svar på mandag. Det væreste er næste uvisheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.