en lille update for min skyld??? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Marco2

Astrid P skriver:

Pyha, troede lige jeg var den eneste der endnu ikke havde fået taget mig sammen...

Nej da. Jeg har heller ikke været afsted.. Og synes man render til så meget lige i øjeblikket mht graviditeten, så synes det er svært at skulle tage yderligere fri. Men det skal vel gøres.

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Nej da. Jeg har heller ikke været afsted.. Og synes man render til så meget lige i øjeblikket mht graviditeten, så synes det er svært at skulle tage yderligere fri. Men det skal vel gøres.

Ag

Netop derfor fik jeg en kombineret tid til min 24 ugers undersøgelse og Williams 3 års undersøgelse

Anmeld

26. august 2010

Anja

Kaufie skriver:

Netop derfor fik jeg en kombineret tid til min 24 ugers undersøgelse og Williams 3 års undersøgelse

Jeg gjorde det samme for noget tid siden og Elias syntes, det var super fedt at få lov at høre baby "larme" inde i maven, da lægen fandt hjertelyd

Anmeld

26. august 2010

linemus

Kaufie skriver:

Der er da godt nok stor forskel på de to!

Ja, Signe er en hel tøjstr. større end Nanna, hvilket faktisk er lidt irriterende tøjmæssigt. Det er kun mig, der kan finde tøj til dem, da det hele ligger i samme skab, og faren ved jo ikke, hvem der kan passe hvad. Det ser lidt sjovt ud, når Nanna kommer i for stort tøj og Signe i for småt - så bliver forskellen pludselig endnu større

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

så kom de begge afsted i dag

William var 92,5 cm og vejede 13,8 kg med lidt tøj på:-)

Anmeld

26. august 2010

bette

tak alle sammen så har jeg lige lidt at samligne med selvom man jo ikke rigtig må samligne børn.. 

og hold da fast der er da nogle høje børn indimellem skønt !!!

Anmeld

26. august 2010

Muffinmus

bette skriver:

tak alle sammen så har jeg lige lidt at samligne med selvom man jo ikke rigtig må samligne børn.. 

og hold da fast der er da nogle høje børn indimellem skønt !!!

OG nogle lave:-)

Men det skal der vel være for at gennemsnittet går op:-)

Anmeld

26. august 2010

bette

MariaE skriver:

OG nogle lave:-)

Men det skal der vel være for at gennemsnittet går op:-)

haha ja.. det har du ret i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.