en lille update for min skyld??? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. august 2010

bette

mikkel har nemlig først været til 3 års undersøgelse idag.. og ville gerne høre jeres børns resultater eller hva man nu siger.. 

mikkel er 95cm høj og vejer 14,5 kg lægen var fuldt tilfreds med ham.. lige på nær han har væske på det ene øre som vi liiige skal tjekke op på om 3 uger.. idet han har lidt hæs stemme lige nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Tut

Noah = 100 cm, og 15,5 kg.

Lægen sagde at han var meget fin.

Anmeld

25. august 2010

Muffinmus

Aner det ikke, skal først afsted i morgen med ham..et par mdr forsinket...men HVad pokker, Tøsen får også først sin 15 mdr vaccine i morgen..ups:-)

Men tror han ligger på 92 cm og han har taget på efter han begyndte i børnehaven så vejer vel omkring 13 kg nu:-)

Anmeld

25. august 2010

bette

MariaE skriver:

Aner det ikke, skal først afsted i morgen med ham..et par mdr forsinket...men HVad pokker, Tøsen får også først sin 15 mdr vaccine i morgen..ups:-)

Men tror han ligger på 92 cm og han har taget på efter han begyndte i børnehaven så vejer vel omkring 13 kg nu:-)

smider du så en update i tråden imorgen?

Anmeld

25. august 2010

Muffinmus

bette skriver:

smider du så en update i tråden imorgen?

Jeps, will do:-)

Anmeld

25. august 2010

Plysbjørnen

Altså vores læge sagde 90 cm, men de blev målt med en datter der krøllede sammen (under pinden mens hun forsøgte at kravle op på mig), men mor her mener hun er ca 94 cm....

Vægten sagde ca. 15 kg... Jeps det er sådan gammel oldsag med lod og en tværgående pind...

Anmeld

25. august 2010

Mary

Annika er 98,5 cm og vejer omkring 12,5 kg. 

Anmeld

25. august 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Caroline er 99,5 cm (meget præcis læge) og vejer 15,8 kg. Han kaldte hende et pragteksemplar - kan man være andet end stolt så?

Anmeld

25. august 2010

Lise

Simon blev målt til 97 cm og 14,6 kg

Anmeld

25. august 2010

Joan ( Smallie )

Niels var afsted den 17/6 så det er jo ved at være godt 2 måneder siden og den gang var han 95 og vejet 16,6 så han er tung men det har han jo altid været.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.