2 negative test, udebleven mens. HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

SussieThyssen

mialt skriver:

hej

jeg er også gået over, men dog 11 dage, så det er jo lidt mere. Jeg tænker hele tiden og altid på det. men på en måde prøver jeg på ikke at tænke på det, for er bange for at blive skuffet. hvis jeg går og håber på jeg er gravid. min kæreste håber rigtig meget på det, så han håber jo også, og ham vil jeg jo heller ikke skuffe. vi har aftalt at jeg ikke tager test før jeg er gået 14 dage over. 3-4 er jo ikke meget. selvom det allerede sætter tanker igang når man er 1 dag over

jeg har HELT vildt ondt i mine brystvoter. ikke i selve brysterne, men brystvorterne gør bare SÅ ondt.

venlig hilsen hende der snart ikke kan vente mere med at se den positive test,

Uhhh..hvor er det spændende
Får altid selv mus i maven, når I piger herinde går der og venter på: Er jeg...eller er jeg ikke??

Krydser finger og venter spændt på en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

mialt

undskyld jeg først svarer nu.

den er god nok. jeg er gravid. og er nu 10 + 1 henne

Anmeld

8. november 2010

Aprilmor11

stephanieme skriver:

Hej Allesammen!

Jeg er rimelig sikker på at jeg er gået 3 dage over tid. Min mensturation burde have været kommet søndag/mandag. Dog tog jeg en test Fredag og en igen i mandags, begge negative. Jeg har ikke haft nogle graviditets symptomer udover træthed, underlivssmerter som varer 5 min også ondt i maven.

Er fuldstændigt rundt på gulvet af nervøsitet, glæde og angst. Angst fordi jeg for 2 år siden fik en abort da jeg ikke var klar, og ikke havde omgivelserne til at bringe et barn ind i verdenen. - den abort gik dog enormt galt. - og nu sidder jeg med en frygt for at denne udeblevne mensturation bare et min forstand og krop som spiller mig et puds.

Nogen der har nogle gode ideer tikl hvad jeg kan/skal gøre? 

Håber at i kan forstå min tråd, er som sagt helt ruundt på gulvet.

Kram Stephanie

Hej (:

Min storebrors kæreste havde samme problem med negative tester ( har dog aldrig fået en abort ) men hun havde ført en positiv test efter hun var gået 2 uger over tiden .. Jeg gik en måned over tiden inden jegfandt ud a det , fordi at det var negative teste .. Men prøv igen og ville ønske held og lykke herfra (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.