stephanieme skriver:
Hold da op. Hvordan foregik det så efter?
Men det var måske en god ide. Min abort gik i hvertfald galt og endte op med betændelse og et halvt fjernet foster
Og et STORT tillykke til dig, din kæreste og kommende barn! - kender du kønnet, og hvornår har du termin? Håber også snart at det bliver min tur 
Jeg var en hel del til gynækolog, og fik taget en masse blodprøver for at se om jeg havde PCO, men det havde jeg ikke, bare vandcyster. Til sidst fik jeg nogle piller, der ville danne modne æg, og sørge for at jeg fik ægløsning, så min mens ikke kunne udeblive. Jeg var igennem det i knap et år. Men jeg blev faktisk gravid, da jeg stoppede med at tage de piller, som faktisk skulle hjælpe mig. Men, det skal jo så også lige siges, at de hjalp mig også, men mens kom som den skulle og alle problemer der ellers var, forsvandt. 
Tusind tak. Nej jeg får først kønnet at vide d. 6 oktober, hvis bebs ligger så man kan se.
Jeg ønsker dig alt held og lykke, og håber snart det bliver din tur! Men, du skal jo self også huske, at går man og håber og planlægger hvordan alting vil være når du bliver gravid, kan faktisk også godt påvirke chancen for graviditeten rigtigt meget. Og min læge sagde tit til mig, jeg skulle tage det som det kom og ik tænke så meget over det. Men, lettere sagt end gjort, man glæder sig jo og håber på det snart er ens tur. 
Glemte lige at skrive, jeg har termin d.26 februar 
Anmeld