2 negative test, udebleven mens. HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. august 2010

stephanieme

Hej Allesammen!

Jeg er rimelig sikker på at jeg er gået 3 dage over tid. Min mensturation burde have været kommet søndag/mandag. Dog tog jeg en test Fredag og en igen i mandags, begge negative. Jeg har ikke haft nogle graviditets symptomer udover træthed, underlivssmerter som varer 5 min også ondt i maven.

Er fuldstændigt rundt på gulvet af nervøsitet, glæde og angst. Angst fordi jeg for 2 år siden fik en abort da jeg ikke var klar, og ikke havde omgivelserne til at bringe et barn ind i verdenen. - den abort gik dog enormt galt. - og nu sidder jeg med en frygt for at denne udeblevne mensturation bare et min forstand og krop som spiller mig et puds.

Nogen der har nogle gode ideer tikl hvad jeg kan/skal gøre? 

Håber at i kan forstå min tråd, er som sagt helt ruundt på gulvet.

Kram Stephanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

MF<3

Hej .

Jeg har også fået abort for omkring et halvandet år siden. Efterfølgende havde jeg problemer med min blødning, nogen gange udeblev den rimeligt længe og andre gange var det bare enorm kraftig blødning. Jeg valgte at gå til en gynækolog, og hans sagde de skyldtes at jeg havde nogle vandcyster på mine æggestokke.

Måske skal du prøve og få en tid til gynækolog, der kan scanne dig indenfra. Men, for at give dig lidt håb, tog jeg to graviditest teste der var MEGET svagt positive, man kunne kun se stregen meget udtydeligt under lys og den var længe om at komme. Næsten 10 min. Jeg troede de var negative, men min kæreste studerede dem simpltenhen så meget, at vi til sidst fik øje på streg nr. 2.

Held og lykke med det.

stephanieme skriver:

Hej Allesammen!

Jeg er rimelig sikker på at jeg er gået 3 dage over tid. Min mensturation burde have været kommet søndag/mandag. Dog tog jeg en test Fredag og en igen i mandags, begge negative. Jeg har ikke haft nogle graviditets symptomer udover træthed, underlivssmerter som varer 5 min også ondt i maven.

Er fuldstændigt rundt på gulvet af nervøsitet, glæde og angst. Angst fordi jeg for 2 år siden fik en abort da jeg ikke var klar, og ikke havde omgivelserne til at bringe et barn ind i verdenen. - den abort gik dog enormt galt. - og nu sidder jeg med en frygt for at denne udeblevne mensturation bare et min forstand og krop som spiller mig et puds.

Nogen der har nogle gode ideer tikl hvad jeg kan/skal gøre? 

Håber at i kan forstå min tråd, er som sagt helt ruundt på gulvet.

Kram Stephanie

Anmeld

8. september 2010

stephanieme

Hold da op. Hvordan foregik det så efter?

Men det var måske en god ide. Min abort gik i hvertfald galt og endte op med betændelse og et halvt fjernet foster  

Og et STORT tillykke til dig, din kæreste og kommende barn! - kender du kønnet, og hvornår har du termin?  Håber også snart at det bliver min tur

Anmeld

8. september 2010

SussieThyssen

Hejsa!

Først vil jeg da sige, at du skulle tage og vente en uges tid mere, og se hvad der sker. Slap lidt af. Alene det vilde ønske om at blive gravid, kan forsinke det. Kroppen er også tit følsom over forskellige ting, så lad nu roen falde lidt over dig.

Selvom det er sindssygt spændende, så giv dig selv lidt fred og lad tiden gå sin gang i de næste dage. Jeg ved det er svært, men alligevel LOL

Hvis du ER gravid, jamen så løber bebsen ingen vegne, og så skal dens virkning nok vise sig om en 8-14 dage 

Knus fra

Sussie

Anmeld

8. september 2010

stephanieme

Hej igen Jeg fik min mensturation, desværre. Så mig og min kæreste prøver igen. Burde vidst nok have ægløsning omkring nu, hvis man kan stole på ægløsningsberegner og tælle rigtigt i kalenderen?  

Jamen gud, prøver virkelig at lade vær med at tænke på en graviditet. Men det er virkelig svært at lade vær! Åh projekt baby gør en skør

Anmeld

8. september 2010

MF<3

stephanieme skriver:

Hold da op. Hvordan foregik det så efter?

Men det var måske en god ide. Min abort gik i hvertfald galt og endte op med betændelse og et halvt fjernet foster  

Og et STORT tillykke til dig, din kæreste og kommende barn! - kender du kønnet, og hvornår har du termin?  Håber også snart at det bliver min tur

Jeg var en hel del til gynækolog, og fik taget en masse blodprøver for at se om jeg havde PCO, men det havde jeg ikke, bare vandcyster. Til sidst fik jeg nogle piller, der ville danne modne æg, og sørge for at jeg fik ægløsning, så min mens ikke kunne udeblive. Jeg var igennem det i knap et år. Men jeg blev faktisk gravid, da jeg stoppede med at tage de piller, som faktisk skulle hjælpe mig. Men, det skal jo så også lige siges, at de hjalp mig også, men mens kom som den skulle og alle problemer der ellers var, forsvandt.

Tusind tak. Nej jeg får først kønnet at vide d. 6 oktober, hvis bebs ligger så man kan se. Jeg ønsker dig alt held og lykke, og håber snart det bliver din tur! Men, du skal jo self også huske, at går man og håber og planlægger hvordan alting vil være når du bliver gravid, kan faktisk også godt påvirke chancen for graviditeten rigtigt meget. Og min læge sagde tit til mig, jeg skulle tage det som det kom og ik tænke så meget over det. Men, lettere sagt end gjort, man glæder sig jo og håber på det snart er ens tur.

Glemte lige at skrive, jeg har termin d.26 februar

Anmeld

8. september 2010

MF<3

stephanieme skriver:

Hej igen Jeg fik min mensturation, desværre. Så mig og min kæreste prøver igen. Burde vidst nok have ægløsning omkring nu, hvis man kan stole på ægløsningsberegner og tælle rigtigt i kalenderen?  

Jamen gud, prøver virkelig at lade vær med at tænke på en graviditet. Men det er virkelig svært at lade vær! Åh projekt baby gør en skør

Jeg havde slet ik set denne besked, men i hvert fald. Så tror jeg ikke du skal være i tvivl om du kan blive gravid, du skal bare være tålmodig. (som om det ikke er svært ) Men, i hvert fald, held og lykke herfra .

Anmeld

8. september 2010

stephanieme

Det lyder da også som noget af en tur. Er glad for at det hele lykkeds i sidste ende Jeg tror jeg vil prøve og ringe til min læge imorgen. Bare for at få tjekket op på om alt er som det skal være. Så tak for tippet!

Ja tror også at psyken kan spille en stor rolle i projekt baby, men det er svært at lade vær

Hvor er det spændende. Jeg ønsker også dig alt held og lykke med den kommende bebs

Anmeld

10. september 2010

MF<3

stephanieme skriver:

Det lyder da også som noget af en tur. Er glad for at det hele lykkeds i sidste ende Jeg tror jeg vil prøve og ringe til min læge imorgen. Bare for at få tjekket op på om alt er som det skal være. Så tak for tippet!

Ja tror også at psyken kan spille en stor rolle i projekt baby, men det er svært at lade vær

Hvor er det spændende. Jeg ønsker også dig alt held og lykke med den kommende bebs

Ja, det var det. Også rent følelsesmæssigt, det var rimeligt hårdt for jeg tænkte altid det værste og læste om alt muligt på nettet. Jeg gjorde det meget værre opp i mit hovede end det egentligt var.

Lyder som en god ide at blive tjekket, det er jo altid rart at få at vide alt alting er som det skal være (forhåbentligt) . Ja, psyken spiller en meget stor rolle, men det er jo svært ik at glæde sig og være spændt.

Mange tak! Det bliver rigtigt spændende, og især når det er første gang.

Anmeld

7. oktober 2010

mialt

SussieThyssen skriver:

Hejsa!

Først vil jeg da sige, at du skulle tage og vente en uges tid mere, og se hvad der sker. Slap lidt af. Alene det vilde ønske om at blive gravid, kan forsinke det. Kroppen er også tit følsom over forskellige ting, så lad nu roen falde lidt over dig.

Selvom det er sindssygt spændende, så giv dig selv lidt fred og lad tiden gå sin gang i de næste dage. Jeg ved det er svært, men alligevel LOL

Hvis du ER gravid, jamen så løber bebsen ingen vegne, og så skal dens virkning nok vise sig om en 8-14 dage 

Knus fra

Sussie

hej

jeg er også gået over, men dog 11 dage, så det er jo lidt mere. Jeg tænker hele tiden og altid på det. men på en måde prøver jeg på ikke at tænke på det, for er bange for at blive skuffet. hvis jeg går og håber på jeg er gravid. min kæreste håber rigtig meget på det, så han håber jo også, og ham vil jeg jo heller ikke skuffe. vi har aftalt at jeg ikke tager test før jeg er gået 14 dage over. 3-4 er jo ikke meget. selvom det allerede sætter tanker igang når man er 1 dag over

jeg har HELT vildt ondt i mine brystvoter. ikke i selve brysterne, men brystvorterne gør bare SÅ ondt.

venlig hilsen hende der snart ikke kan vente mere med at se den positive test,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.