Billeder af ar ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

TbCp

morethanperfect skriver:

Puhha der mange ting .. Heh .. 

Jeg ved godt at det er bedst for barnet hvis det blir født på naturlig måde osv. har læst rigtig meget om det . Og det er af private årsager jeg overvejer det .. Ville bare høre om der var nogle med nogle billeder jeg måtte se .. 

Jeg har ledt og ledt efter en tråd herinde hvor jeg smed et billede af mit ar, men kan simpelthen ikke finde tråden og billede slettede jeg fra min computer efterfølgende. Men jeg skal se om jeg kan huske at få taget et billede senere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

TbCp

Hov dobbelt indlæg

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

Eva. skriver:

Men hvis et ar kan have afgørende betydning, så synes jeg måske ikke det lyder som voldsom angst...så det var ud fra det jeg svarede.

Det er selvfølgelig rigtigt.

Anmeld

25. august 2010

morethanperfect

TbCp skriver:

Jeg har ledt og ledt efter en tråd herinde hvor jeg smed et billede af mit ar, men kan simpelthen ikke finde tråden og billede slettede jeg fra min computer efterfølgende. Men jeg skal se om jeg kan huske at få taget et billede senere.

Okay Tusind tak

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

Den her tråd måske?

https://www.baby.dk/debat/42741pi1/ordet-er-frit/ar-efter-ks.aspx

TS, der er et par billeder i tråden, så prøv at tage et kig. Håber du finder det du søger

Anmeld

25. august 2010

TbCp

kitty skriver:

Den her tråd måske?

https://www.baby.dk/debat/42741pi1/ordet-er-frit/ar-efter-ks.aspx

TS, der er mange billeder mener jeg, så prøv at tage et kig. Håber du finder det du søger

Ja skisme da!!!!

Anmeld

25. august 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Ja skisme da!!!!

Anmeld

25. august 2010

morethanperfect

Okay tusind tak ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.