Billeder af ar ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. august 2010

morethanperfect

Hejsa ..

Nu er jeg ved og være langt henne , og overvejer virkelig og få kejsersnit .. Mit spørgsmål er bare , om der er nogle der har billeder af deres ar som de ville vise mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Daisy

morethanperfect skriver:

Hejsa ..

Nu er jeg ved og være langt henne , og overvejer virkelig og få kejsersnit .. Mit spørgsmål er bare , om der er nogle der har billeder af deres ar som de ville vise mig ?

Må jeg spørge hvorfor du overvejer kejsersnit?

Anmeld

25. august 2010

Svei

Hvis du kan føde, så lad være med overhoved at overveje en operation...de skærer igennem 7 lag, du er svækket mange dage efter og du kan ikke gå rundt og tage dit barn op osv som alle andre...arret er det mindste, og hvis man virkelig overvejer ks og har brug for det, så tænker man ikke på et ar..

Anmeld

25. august 2010

Daisy

Eva. skriver:

Hvis du kan føde, så lad være med overhoved at overveje en operation...de skærer igennem 7 lag, du er svækket mange dage efter og du kan ikke gå rundt og tage dit barn op osv som alle andre...arret er det mindste, og hvis man virkelig overvejer ks og har brug for det, så tænker man ikke på et ar..

Helt enig

Anmeld

25. august 2010

Svei

Og på mit profilbillede nu kan du så se hvordan min mave tog et ks...den der hængepølle får en del som har fået et eller flere ks...Men hvad er dine grunde til at overveje et ks?

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

Jeg fik pks, og det var en utrolig god oplevelse. Og jeg var slet slet ikke så hæmmet som jeg troede jeg ville være.

Tror jeg læste for meget om det, og mange kommer med skræk historier. Men jeg var sku glad for mit pks..

Vi er jo så forskellige mht at hele og forløbet bagefter..

Knus Lise

Anmeld

25. august 2010

Svei

lisesp83 skriver:

Jeg fik pks, og det var en utrolig god oplevelse. Og jeg var slet slet ikke så hæmmet som jeg troede jeg ville være.

Tror jeg læste for meget om det, og mange kommer med skræk historier. Men jeg var sku glad for mit pks..

Vi er jo så forskellige mht at hele og forløbet bagefter..

Knus Lise

Men tror da også mange er glade for deres ks, men kan man føde selv, så er det jo at foretrække... også for barnets skyld...

Anmeld

25. august 2010

morethanperfect

Puhha der mange ting .. Heh .. 

Jeg ved godt at det er bedst for barnet hvis det blir født på naturlig måde osv. har læst rigtig meget om det . Og det er af private årsager jeg overvejer det .. Ville bare høre om der var nogle med nogle billeder jeg måtte se .. 

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

Eva. skriver:

Men tror da også mange er glade for deres ks, men kan man føde selv, så er det jo at foretrække... også for barnets skyld...

Enig..

Men der kan være så mange forskellige grunde til at få ks.

Angst kan være en grund f.eks. Og angsten kan være så sygelig, at man slet ikke kan få sin hverdag til at fungere. Og at man på den måde stresser babyen..

Det var min grund. Og den rigtige beslutning for mig.

Hvis det derimod er pga man ikke vil "ødelægges" dernede (du ved) ja så er jeg også imod at man får ks..

Knus

Anmeld

25. august 2010

Svei

lisesp83 skriver:

Enig..

Men der kan være så mange forskellige grunde til at få ks.

Angst kan være en grund f.eks. Og angsten kan være så sygelig, at man slet ikke kan få sin hverdag til at fungere. Og at man på den måde stresser babyen..

Det var min grund. Og den rigtige beslutning for mig.

Hvis det derimod er pga man ikke vil "ødelægges" dernede (du ved) ja så er jeg også imod at man får ks..

Knus

Men hvis et ar kan have afgørende betydning, så synes jeg måske ikke det lyder som voldsom angst...så det var ud fra det jeg svarede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.