tynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2008

Tynen

Du tænker sgu da heller ikke på andet, din lille nar (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Det er muligt den er rigtig kedelig hvis man ikke har set den som barn... Som barn er den skøn, og for mig er det ren nostalgi at se den! Men det kan sgu godt være du ville blive slemt skuffet hvis du så den.

Uhhh den er fantastisk! Det var i "gamle dage" hvor man kun så film i flimmeren - ikke noget med video eller dvd. Den skulle ses når den var der. Ligesom Narnia (tegnefilmsverionen).. Tror jeg har set dem hver eneste efterårsferie i ti år...

Nu er der bare ikke helt den samme mentalitet længere. Hvis det ikke lige passer ind i programmet at se en film, så snupper man den en anden dag. I fordums tid, der planlagde man flere dage i forvejen at der skulle ses film den og den dato kl det og det - og så var AL ANDEN aktivitet udelukket...

Fårrrk, der skred jeg lige ud på et sidespor...

Hvor kom vi fra? (?)

Anmeld

12. juli 2008

Rasmine

Årh, NARNIA!!!!!!!!!! (L)

Pyha, kan godt huske at jeg var lidt bange hver gang den kom i fjernern.
Vi har "live" versionen på dvd.
Er faktisk ok.
Ikke verdens bedste, men den vækker alligevel minder.

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Årh, NARNIA!!!!!!!!!! (L)

Pyha, kan godt huske at jeg var lidt bange hver gang den kom i fjernern.
Vi har "live" versionen på dvd.
Er faktisk ok.
Ikke verdens bedste, men den vækker alligevel minder.

Jeg blev faktisk lidt skuffet over den... Men jeg kunne også samtlige replikker i den gamle version...

Anmeld

12. juli 2008

Astrid P

ivfmarie skriver:

Uhhh den er fantastisk! Det var i "gamle dage" hvor man kun så film i flimmeren - ikke noget med video eller dvd. Den skulle ses når den var der. Ligesom Narnia (tegnefilmsverionen).. Tror jeg har set dem hver eneste efterårsferie i ti år...

Nu er der bare ikke helt den samme mentalitet længere. Hvis det ikke lige passer ind i programmet at se en film, så snupper man den en anden dag. I fordums tid, der planlagde man flere dage i forvejen at der skulle ses film den og den dato kl det og det - og så var AL ANDEN aktivitet udelukket...

Fårrrk, der skred jeg lige ud på et sidespor...

Hvor kom vi fra? (?)

Det er nemlig rigtigt! Mine forældre havde nogle venner som var sådan lidt halv-rige. De havde et smalfilms-apparat 8(, og der så vi 101 Dalmatinere og Bjergkøbing Grand Prix...

Ahhh, those were the days!!!

Anmeld

12. juli 2008

ivfmarie

hvis jeg kunne, så ville jeg lige have stavet til den der karakteristiske lyd der komme fra et smalfilmsapparat...

Forestil jer det selv, ikk....

Marie - tjekitjekitjekitjekitjek

Anmeld

12. juli 2008

Astrid P

HAHAHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHA

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Sowwy :) Stella er bare så syg med hoste og snot så render i[rød] el-tempo-gigante[/rød]-tempo op og ned af trapperne. Lyder som om der er ro nu, så nu må jeg lige give den gas :D[/citat] WUUHUUU, jeg elsker 'Bjergkøbing grand prix'... Er det ikke der den kommer fra? KH Astrid [/citat] arrrk, jeg elsker den film, og Ludvig er da bare for dejlig (L)

Anmeld

12. juli 2008

Loggidut

narnia...jaaaaaa den tegnefilm var bare lækker, hvem har ikke vrælet over Aslan...når de klipper ham...vræææææl

Anmeld

12. juli 2008

Astrid P

Af samme grund skulle Smilla have heddet Ludvig hvis hun havde været en dreng... Anders ELSKER den film!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.