2010 testtråd for dem der har gentagne SA og MA'ere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

aarhusmor

Tusind tak MichaKuhr

og Nina, dejligt at se dig i tråden. Er glad for ikke at være den eneste. Krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

aarhusmor

Jeg har ikke fået mens endnu. Men efter to dage med 40 i feber, er mine streger forsvundet. Så det blev heller ikke denne gang

Anmeld

8. september 2010

aarhusmor

stadig ingen mens og svage streger. Jeg er ukuelig optimist, håber til det sidste. Jeg har udsat en mr scanning imorgen, for tænk nu hvis!

Anmeld

8. september 2010

foto på lærred

8. september 2010

aarhusmor

foto på lærred skriver:

Tak skal du have

Anmeld

10. september 2010

foto på lærred

aarhusmor skriver:

stadig ingen mens og svage streger. Jeg er ukuelig optimist, håber til det sidste. Jeg har udsat en mr scanning imorgen, for tænk nu hvis!

Hvordan står det til her til morgen? Stadigvæk ingen blod og to streger. Det håber jeg.

Anmeld

10. september 2010

aarhusmor

foto på lærred skriver:

Hvordan står det til her til morgen? Stadigvæk ingen blod og to streger. Det håber jeg.

Tak fordi du spørger
Nej der er intet af det nu. Jeg har købt nogle bedre tests, prøvede en efter en kop kaffe. og ja det var også dumt. Men stregen er væk.

Maven trækker lidt i det, så jeg tror snart mens kommer

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

Hej Nina, er spændt på en opdatering fra dig af

Herfra er der ikke noget nyt. Ingen streger, ingen mens og lidt symptomer. (Meget atypisk for mig)

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

rettelse:

Nu er der igen en utydelig streg Jeg fatter nada af hvad der foregår i min krop lige nu.

Anmeld

17. september 2010

aarhusmor

Yes!!! Mens er lige ved at starte lige nu. Hvor er jeg glad og lettet Hader når jeg render rundt i ingenmandsland.!

og jeg har bestilt to menopause tests

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.