2010 testtråd for dem der har gentagne SA og MA'ere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. august 2010

aarhusmor

Dette er en lidt speciel tråd. Det er en testtråd, for dem, ligesom mig, der gerne vil være gravide, men som taber deres fostre. Det kan nemlig være svært at være med i det alm. forum og vi hører heller ikke helt til i behandlingforummet - heller ikke selvom vi får hjælp, så er der nogengange større chance for at tabe fostret alligevel. Så jeg håber der er nogen der vil være med i denne tråd

Testdatoer:

6. september 2010 - aarhusmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mischa

Helt sikkert

Anmeld

25. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes du skal skrive til Henrik og evt. bede om en kategori? Tror jeg da sagtens kan lade sig gøre.

Anmeld

25. august 2010

twinboys

Alexis skriver:

Synes du skal skrive til Henrik og evt. bede om en kategori? Tror jeg da sagtens kan lade sig gøre.

Tror jeg også...

Anmeld

25. august 2010

aarhusmor

Altså en hel katagori der hedder "Gentagne spontane aborter"?

(forkortet Gentagne SA'er)

og så lave testgruppen derunder? er det det i mener?

Anmeld

1. september 2010

Mischa

eller gentagne ufrivillige aborter... så er missed abortion også med, den er lige så vigtig

Anmeld

1. september 2010

aarhusmor

MischaKuhr skriver:

eller gentagne ufrivillige aborter... så er missed abortion også med, den er lige så vigtig

ja det er mere korrekt

Anmeld

2. september 2010

aarhusmor

Nu er det kun mig der er i testtråden. Og jeg skal først teste om 4 dage. Men jeg har slet ingen pli!

Så jeg har testet i dag og i går

kommende nr. 33

så hvis I gider, må I gerne krydse fingre Der er under 1% chance for at det lykkes, men det er jo sket før, så jeg håber hver gang

Anmeld

3. september 2010

Mischa

3. september 2010

NessaXenia

aarhusmor skriver:

Dette er en lidt speciel tråd. Det er en testtråd, for dem, ligesom mig, der gerne vil være gravide, men som taber deres fostre. Det kan nemlig være svært at være med i det alm. forum og vi hører heller ikke helt til i behandlingforummet - heller ikke selvom vi får hjælp, så er der nogengange større chance for at tabe fostret alligevel. Så jeg håber der er nogen der vil være med i denne tråd

Testdatoer:

Testdatoer:

12. September 2010 - Nina Sophia 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.