Er det bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Johnny kan godt være lidt sær, tiltider.... særligt på det sociale område. Førhen (før mig) har han været meget indelukket som person, og det har været noget han har måtte arbejde med. Han vil gerne deltage i arr. på skolen osv. men det kan ofte være svært at overtale ham til ting.

Han gider åbenbart bare ikke hente børn....hos andre, eller fritidsaktiviteter. Men nu havde han da ændret mening igår da jeg kom hjem fra arb. Måske handler det også om, at han bare går hjemme uden job, og det kan være svært at komme igang.

Ja, det kan jo sagtens være derfor.... Mænd med store stillinger bliver jo tit helt depri over at gå hjemme... Men giv ham et spark, så han kan komme igang, kan være det også hjælper på humøret!

Kram til dig, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Ja, det kan jo sagtens være derfor.... Mænd med store stillinger bliver jo tit helt depri over at gå hjemme... Men giv ham et spark, så han kan komme igang, kan være det også hjælper på humøret!

Kram til dig, søde

Jeg gør hva jeg kan, det er bare svært..... PT. jeg har jo været vant til, at han har været aktiv, og glad .. sådan er han bestemet ikke længere. ;-/ Han har et par stillinger ude, men det går fan... langsomt i DK fortiden. Jeg håber snart han oplever noget positivt, for ellers går jeg da fra hus og hjem ;-/

Anmeld

31. august 2010

Avi

Hejsa Smukke

Hos os er det som regl mig som lører, Naja gik til svømning, der havde Kristian hende med sammen  med David og hun ville ikke komme ud igen da hun var i sauna..så han måtte sende en anden mor ind for at heppe hende ud..

Derefter var han ked af at skulle tage hende med, det kan jeg godt forstå.

Naja går til musik som forgår i skoletiden, derudover går hun til håndbold, der sender de dem afsted hele holdet fra DUS, og ridning går hun til sammen med mig, starter i aften spændende!!!!

Bliver hyggeligt at have sådan en ugentlig hyggeaften med hypperne

Knus aviaaja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.