Hvorfor vil han ikke det??
Herhjemme skiftes vi alt efter hvilken aktivitet det drejer sig om... Peter er ikke til far/mor/barn gymnastik, så den har jeg hængt på, dog var undtagelsen sidste år at han oftest tog med da Victor var så lille og skulle med også. Kunne jo ikke lave meget gymnastik med lillemanden på armen!
Victoria gik til svømning sidste år, og oftest var det Peter der tog afsted med hende. Det var en ting de to havde sammen.
I år skal Victoria gå til dans og det bliver mig der tager derned med hende med alle 3 unger, da det allerede er kl 17 og ofte vil Peter ikke nå at komme hjem. Dog tager han så forbi og henter de to små og så tager jeg Victoria med hjem, eller omvendt :-)
Victor skal gå til mor/far/barn, så den hænger jeg på igen ;-)
Valdemar skulle egentlig have gået til svømning men vi vil ikke presse os selv for hårdt nu hvor jeg også skal starte arbejde og vi lige skal have vores hverdag til at komme igang, så derfor tager vi bare i svømmehallen med ham 3-4 gange om måneden på egen hånd. Han er ikke glad for vand i hovedet, så det skal han gerne vænne sig til :-)
Knus Kathrina
Anmeld