Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineLærke skriver:Jeg er meget interesseret i kjole nummer 9 hvad er prisen på den?
malenecl skriver: hmm.. Hvad siger du til 250 + porto? Eller er det for langt fra?
hmm.. Hvad siger du til 250 + porto? Eller er det for langt fra?
Gitte85 skriver: Skal vi sige 300 inkl Porto? Tror det bliver omkring de 30 kr i porto?:-)
Skal vi sige 300 inkl Porto? Tror det bliver omkring de 30 kr i porto?:-)
Det er en deal!
Gitte85 skriver:Jamen vil gerne så tæt på nypris som muligt da den er ny, men kom med et bud og så ser vi på det :-)
KJOLE Nr. 10/11 + 12 ER SOLGT !!!
Hvor lille er den lilla kjole på billede to i brystpartiet, altså hvad str. barm vil du tro der kan være i den?
Har altid brugt small, men her efter min graviditet kniver det sgu lidt med at mase meloner ned i en str. small
Lækre kjoler! Gid man dog bare havde kroppen, så havde jeg købt dem alle ;o)
FED detalje med joggingbukserne inden under kjolen
R&N skriver: Lækre kjoler! Gid man dog bare havde kroppen, så havde jeg købt dem alle ;o) FED detalje med joggingbukserne inden under kjolen
Hehe, sjovt du lagde mærke til det med bukserne
Tanja84 skriver: Hvor lille er den lilla kjole på billede to i brystpartiet, altså hvad str. barm vil du tro der kan være i den? Har altid brugt small, men her efter min graviditet kniver det sgu lidt med at mase meloner ned i en str. small
Så tror jeg den bliver for lille... Vil nemlig mene at kjolen er en lille small
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128