Kjoler str. S-L, sælges billigt. Måske din nye jule/nytårskjole ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. december 2010

malenecl

Gitte85 skriver:

Billede 1: Global Femme, str. m. Aldrig brugt. Nypris: 399 kr

Billede 2+3: Vanessa Power, str. lille s. Mærke sidder stadig på. Nypris: 300 kr

Billede 4: Vero Moda, str. 38. Mærke sidder stadig i. Nypris: 300 kr

Billede 5+6+7: Korsetkjole, brugt få gange. Str. S. Nypris: 250 kr. (Tag jer ikke af hummel bukserne under kjolen ). Beklager jeg ikke lige har fået den strøget

Billede 8: Blå/lilla kjole fra H&M, str. 38. Brugt 1 aften. Nypris: 300 kr.

Billede 9: Vila, str. L. Aldrig brugt. Tror prisen var omkring de 250 kr.

Billede 10 + 11: Sanit Tropez, str. M. Aldrig brugt. Nypris: 399 kr.

Billede: 12: Mærket 21, brugt 1 gang. Nypris: 300 kr.

Byd tøser  

Hej! Hvad vil du have for nr 9? Er nemlig bleven forelsket i den . Men det er bare om jeg kan være i den mens jeg er gravid.... Plejer normalt at bruge M, men nu hvor jeg er bleven gravid er det L.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

malenecl

Og nr 10. Er den stor i størrelsen?? . og hvor lang er den

Anmeld

7. december 2010

bøgelund

nu kan jeg se, der er en der har spurgt til billede 10-11. 

men hvis hun ikke er på, hvor stor en bh størrelse er der plads til? - og hvad med en gravid mave?

Anmeld

7. december 2010

Najsen86

hej hvád skal du have for billede 10+11?

mvh naja

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

malenecl skriver:

Hej! Hvad vil du have for nr 9? Er nemlig bleven forelsket i den . Men det er bare om jeg kan være i den mens jeg er gravid.... Plejer normalt at bruge M, men nu hvor jeg er bleven gravid er det L.

Kan se du er interesseret i kjole nr. 9 + 10... Altså nr. 9 er en str. large... Men om deu kan være i den kan jeg jo ikke svare på. Kommer an på hvor stor mausen er

Nr. 10 er normal i str. men der er massere af plads til maven... Nu har jeg målt øverst bagpå og ned og den er ca.85-87 cm.

Vil gerne så tæt på nyprisen på begge kjoler da de ikke brugte, men kom med byd og så ser vi på det

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

nu kan jeg se, der er en der har spurgt til billede 10-11. 

men hvis hun ikke er på, hvor stor en bh størrelse er der plads til? - og hvad med en gravid mave?

Du kan sagtens have en gravid mave i den...  Altså jeg har 80c og kan sagtens være i den og der er masser af plads endnu... Det er jo en kjole der sidder løst

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

Najsen86 skriver:

hej hvád skal du have for billede 10+11?

mvh naja

Vil gerne så tæt på nyprisen som muligt nu hvor den er helt ny. Men byd og så ser vi på det...

Anmeld

7. december 2010

malenecl

Gitte85 skriver:

Kan se du er interesseret i kjole nr. 9 + 10... Altså nr. 9 er en str. large... Men om deu kan være i den kan jeg jo ikke svare på. Kommer an på hvor stor mausen er

Nr. 10 er normal i str. men der er massere af plads til maven... Nu har jeg målt øverst bagpå og ned og den er ca.85-87 cm.

Vil gerne så tæt på nyprisen på begge kjoler da de ikke brugte, men kom med byd og så ser vi på det

mmmh.. hælder mest til nr 10. Men penge er ikke lige det jeg har mest af

Anmeld

7. december 2010

Frøken Sørensen

malenecl skriver:

mmmh.. hælder mest til nr 10. Men penge er ikke lige det jeg har mest af

Den vil du også være sikker på at maven kan være i

Jamen kom med et byd...  Nu er der jo et par stykker der har skrevet og spurgt til den... Så skal lige se om andre byder! Men jeg vil bare gerne af med det hele da det fylder... Mit skab er ved at eksplodere

Anmeld

7. december 2010

malenecl

Gitte85 skriver:

Den vil du også være sikker på at maven kan være i

Jamen kom med et byd...  Nu er der jo et par stykker der har skrevet og spurgt til den... Så skal lige se om andre byder! Men jeg vil bare gerne af med det hele da det fylder... Mit skab er ved at eksplodere

hmm.. Hvad siger du til 250 + porto? Eller er det for langt fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.